واکنش وزیر ارتباطات به شایعه دوتابعیتی بودن فرزندانش

با افتخار فرزند ایرانیم.

الحمدلله در آن سه سال ، علاوه بر ده جایزه علمی و پژوهشی که دریافت کردم، دانشگاه رساله دکتری‌ام را هم به عنوان یکی از سه پایان نامه برتر دانشگاه برگزید. عکس بی کیفیتی هم که این شبکه پخش کرده، مربوط به انتخاب یکی از طرح های پژوهشی‌ام به عنوان «طرح نوآورانه برتر سال دانشگاه» UNSW Innovator of the year بود که برای گرفتن جایزه به اتفاق خانواده به روی جایگاه رفتیم و اتفاقا این حضور خانوادگی با استقبال زیاد دانشجویان و اساتید مواجه شد.

در مدت تحصیل، خداوند دو فرزند دیگر هم به خانواده ما عنایت کرد. بچه‌ها بعد از شنیدن اینکه به خانواده ما و این دو تای آخری گفته‌اند تابعیت غیر ایرانی دارید، کلی خندیدند خصوصا که دو تا بچه دبستانی سوژه گزارش شده بودند، برایشان جالب و خنده دار بود چون طبق قوانین استرالیا از سال 1986 با ویزای دانشجویی به فرزند کسی تابعیت نمی دهند مگر اینکه خودش ده سال توی استرالیا بمونه که ما موقعی اینها دو و چهار ساله بودند برگشتیم ایران.

با دیدن گزارش، خاطرات دوران تحصیل در استرالیا برایم زنده شد. زمانی که در سال 90 با ویزای دانشجویی برای تحصیل به دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی، که یکی از پنجاه دانشگاه برتر جهان است، رفتم یک فرزند داشتیم. با تلاش شبانه‌روزی و به فضل خداوند توانستم دکترای مهندسی کامپیوتر را سه ساله به پایان برسانم و دوره پسادکتری را هم یکساله در همان دانشگاه گذراندم.

انتهای پیام/

 

گفته باشیم که هیزم برای سوزاندم آنها نداریم.

بخوانید:  با این روش ها خوش‌هیکل بشوید!
آیا این خبر مفید بود؟

من یک ایرانی کرد و متولد اسلام آباد غرب هستم، همه اعضا خانواده ما حتی برای یک لحظه هم تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنیم.

«دیشب یکی از دوستان لینک تصویری خانواد‌گی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ضد انقلاب در بخشی از یک گزارشش استفاده کرده و مدعی شده که بچه های من تابعیت استرالیا دارند. اینجور گزارش‌های مملو از دروغ، ارزش جواب دادن نداره ولی به احترام هموطنان عزیز گفتم توضیحاتی بنویسم.

خبرنگار: علی پژوهش

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

تلویزیون لندن نشین وابسته به آل سعود که همواره سعی داشته تا برای امرار معاش حقیقت و دروغ را طوری درآمیزد که فضا غبار آلود شود و مخاطب حقیقت را تشخیص ندهد، بار دیگر دست به اقدامی مشابه زده است، این رسانۀ سعودی فارسی زبان با انتشار عکسی بی‌کیفیت و قدیمی مربوط به دورۀ تحصیل وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در استرالیا ادعا کرده که فرزندان وزیر تابعیت مضاعف دارند، این در حالی است که اعطای تابعیت به فرزندان دانشجویان که برای تحصیل در استرالیا از ویزای دانشجویی استفاده می‌کنند از سال 1986 میلادی متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ پیرو انتشار خبر جعلی دوتابعیتی بودن فرزندان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط تلویزیون عربستانی، فارسی زبان، زارع پور با انتشار پیامی در کانال شخصی خود در پیام رسان ایرانی ایتا و سایر شبکه‌های اجتماعی ایرانی خود به این مسئله واکنش نشان داد.

بخوانید:  AFC کنعانی‌زادگان را سورپرایز کرد+ فیلم

هیچکدام از اعضا خانواده من و حتی بستگان درجه یک تابعیت هیچ جای دنیا را ندارند غیر از ایران!

البته دروغ‌پراکنی‌های این رسانه نمای سعودی فارسی زبان محدود به زارع‌پور و حوزۀ فناوری اطلاعات نمی‌شود، هرروز ده‌ها خبر دروغین از این تلویزیون و امثال آن منتشر می‌شود تا مردم ایران نسبت به آینده کشور ناامید شوند و خواب آشفتۀ این رسانه‌ها به عنوان پیاده‌نظام رسانه‌ای تمدن غرب علیه ایران اسلامی تعبیر گردد، برای مثال چندی پیش نیز همین رسانه در صفحۀ شبکۀ اجتماعی خود نوشته بود که روسیه از محمولۀ دریافتی پهبادهای ایرانی رضایت ندارد و ساعتی بعد خبری منتشر کرده بود که کرملین قصد خرید محمولۀ جدیدی از پهبادهای ایران را دارد! گویی در سرزمین آن‌ها کسی که جنسی باب میلش نباشد، دوباره از همان جنس می‌خرد!

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم پیرو انتشار این خبر فیک و جهت تنویر افکار عمومی، در کانال پیام‌رسان ایرانی ایتای خود نوشت؛

متولیان امر هم باید فکری به حال آمران داخلی آمدنیوزها بکنند.

از همه دوستانی که پیام های طنز در این مورد برامون فرستادن ممنونم

فکر کنم ملکه باید دنبال تابعیت اسلام آباد غرب باشد، بالاخره هوا رو‌به سرما رفته و اروپا هم به سمت مصرف هیزم و خب جنگل های زاگرس پر از هیزم!