پرسپولیس یک مرحله سخت را پشت سر گذاشت

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بله خدا را شکر امروز روی نیمکت نشستیم و توانستیم یک برد خوب هم مقابل نفت و گاز گچساران به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شرایط سرخپوشان چگونه است، خاطر نشان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و امروز هم یک بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این بازی برای ما تمام شد و باید بازی‌های‌مان را در لیگ ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش خریدهای جدید این تیم گفت: بازیکنان جدید باید بیشتر تلاش‌ کنند، ما کاری نداریم که یکی دو بازی آنها خوب بودند و باید در پرسپولیس با تمام قدرت کار کنند و نظم تیمی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که قراردادش با باشگاه پرسپولیس امضا شده است، تصریح کرد: بله، قراردادم امضا شد.

انتهای پیام/



منبع

وی راجع به این موضوع که خط دفاع پرسپولیس نسبت به گذشته نظم بهتری پیدا کرده است، یادآور شد: خط دفاع پرسپولیس قبلاً هم خوب بود، ما یک مرحله سخت داشتیم و خوشبختانه گذراندیم. الان هم بازی به بازی جلو می‌رویم. در نیم‌فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه‌های ما خیلی خوب تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

حسینی در واکنش به ناراحتی بازیکنان نسبت به دریافتی‌‌ها یادآور شد: دقیقاً همین‌طور است و امیدوارم باشگاه بتواند درست کار کند و بازیکنان بتوانند به لحاظ مالی و فوتبالی شرایط خوبی داشته باشند.

بخوانید:  برگزاری مانور دریچه های تخلیه تحتانی و سرریز سدهای شمیل و نیان

حسینی درباره رقابت پرسپولیس با استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، بازی بعدی ما در لیگ خیلی حساس است. استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که در کورس هستند. بچه‌های ما باید روز به روز بیشتر تلاش کنند تا مرحله به مرحله جلو برویم.