پس از بیست سال به آرزوی ورزشی خودم رسیدم

کاپیتان تیم ملی هاکی بیان کرد: فکر می‌کنم بهترین زمان برای خداحافظی از عرصه ملی، همین زمان بود. به نقش خود به عنوان بازیکن پایین دادم، اما از این به بعد، در قالب مربی در بازی‌های باشگاهی، کنار این تیم خواهم بود و هرکار بتوانم، انجام می‌دهم.

سنایی خاطرنشان کرد: درصد زیادی از تیم ملی هاکی را تهرانی‌ها تشکیل می‌دهند، اما تهرانی‌هایی داریم که از ورامین و شهرری به تمرینات می‌آیند. در این دو شهر کوچک استعداد‌های زیادی داریم. دوتا از بازیکن‌های بسیار خوب ما، از بازیکنان اصفهان هستند و تا حدودی، بازیکنان خوب دیگری را در شهر‌های مختلف می‌شناسیم و قطعا برای جذب این استعداد‌ها برنامه خواهیم داشت. هرکس که بتواند به رشد این رشته و تیم کمک کند را جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/



منبع

اعظم سنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درمورد قهرمانی و خداحافظی از عرصه بازی‌ها گفت: حس قهرمانی پس از ۲۰ سال، در کلمات نمی‌گنجد. من ۱۴ سال داشتم که هاکی را شروع کردم و قطعا هرکس وارد ورزش حرفه‌ای می‌شود، آرزوی قهرمانی دارد. امروز ۳۴ ساله هستم و بیست سال در این مسیر دویدم.

او در پایان گفت: ما ره صدساله را ۴ ساله پیمودیم و توانستیم سال‌هایی که نبودیم را جبران کنیم. اگر توجه شود و تجهیزاتی که باید با دلار تهیه شود و در ایران وجود ندارد، تامین شود، قول می‌دهیم همچنان باعث سربلندی ایران شویم‌ اگر این اتفاق نیفتاد هم، این قول را می‌دهیم.

وی ادامه داد: در این مسیر تغییر رشته داشتم و ۴ سال پیش با افتتاح اولین پیست یخ، هاکی روی یخ را شروع کردم و نهایت این مسیر این بود که جام را در کنار بچه‌هایی که بودن میان آن‌ها افتخار است، بالا ببرم.

بخوانید:  بهره مندی ۱۱ هزار نفر از خدمات هلال احمر کرمان در ماه رمضان