کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز مرکز علمی شاخص است


|

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز مرکز علمی شاخص است

رئیس سازمان صمت استان البرز گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و امکانات آن در زمره مراکز علمی شاخص استان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، رامین ربیعی در جریان بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اظهار کرد: کارخانه نوآوری یکی از افتخارات استان البرز محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به احصاء دقیق واحد های صنعتی دانش بنیان استان (به تفکیک هر شهرستان) که البته در کشور بی نظیر می باشد، این آمادگی وجود دارد که با تنظیم تفاهم نامه فی مابین اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان و کارخانه نوآوری البرز کلاسهای آموزشی مشترکی جهت اینگونه صنایع به صورت رایگان برگزار و آموزش های لازم در خصوص قوانین و مقررات دانش بنیانی و نحوه استفاده از شرایط و تسهیلات این امتیاز ویژه به آنها داده شود.

بخوانید:  «بگوبخند» شهاب حسینی با عبداله روا

انتهای پیام

وی با اشاره به بازدید قبلی و مقایسه آن با اقدامات جهادی و چشم گیر بعمل آمده فعلی، بیان کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی و فعالیت های درخشان و ویژه این کارخانه در مرکز استان البرز و جایگاه آن در ایجاد اشتغال برای جوانان نخبه و هم افزایی سازنده آن با چرخه صنعت در سال دانش بنیان، آن اداره کل با تمام توان از فعالان حاضر در کارخانه حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: کارخانه نوآوری البرز و امکانات آن در زمره مراکز علمی شاخص استان محسوب می شود.





منبع

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان البرز متذکر شد: با حضور در دفاتر برخی از شرکتهای مستقر در کارخانه از نزدیک با فعالیت ها و تولیدات ایشان آشنا و برای رفع موانع و مشکلات برخی از آنها دستورات لازم را صادر و به معاونین همراه خود ابلاغ کرد.

ربیعی درخصوص مساعدت و همکاری درجهت رفع مشکلات زیر ساختی مجموعه با کمک استانداری البرز و سایر نهاد های مربوطه قول های مساعدی داده و خواستار ارتباط شرکتهای دانش بنیان مستقر با بدنه صنعت استان شد.




آیا این خبر مفید بود؟