کمک نقدی بلاعوض به ۵۴ هزار مددجو در ۹ ماه نخست امسال

رئیس سازمان داوطلبان خاطرنشان کرد: در سایر خدمات نیز ۵ هزار و ۳۲ پرونده به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تشکیل داده ایم  که تاکنون ۳ هزار و ۴۴۸ پرونده به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون  تومان به مرحله تحقق نهایی خدمت رسیده است.

انتهای پیام/





سلیمی در پایان گفت: در مجموع بیش از ۹۰ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان از سرجمع ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارات حمایتی تخصیص یافته این سازمان طی ۹ ماه اخیر در قالب خدمات دارو، درمان، بستری، توانبخشی، خدمات سرپایی و خدمات پاراکلینکی به بیماران نیازمند اعطا شده است و سایر پرونده‌ها در مرحله تکمیل فرایند مددکاری و در نوبت پرداخت و یا ثبت  تحقق نهایی خدمت در سامانه سخا هستند.

رئیس سازمان داوطلبان در ادامه افزود: در حوزه بستری ۱۴ هزار و ۶۴۱ پرونده به ارزش مجموع ۵۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  به این سازمان ارائه شده که تاکنون فرایند کامل ۸ هزار و ۹۷۱ پرونده انجام شده و بیش از ۲۳ میلیارد تومان خدمات مربوطه به این بیماران پرداخت شده است.

سلیمی در ادامه گفت: در حوزه توانبخشی ۸ هزار و ۹۹ پرونده به مددکاران اجتماعی این سازمان به ارزش مجموع ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ارجاع شده که از این تعداد به حساب ۴ هزار و ۸۶۹  مددجو  بیش از ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک حمایتی واریز شده است.


|

کمک نقدی بلاعوض به ۵۴ هزار مددجو در ۹ ماه نخست امسال





منبع

رئیس سازمان داوطلبان گفت: ۲ هزار و ۸۷۰ پرونده نیز در زمینه خدمات سرپایی و به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در واحدهای مددکاری این سازمان در سراسر کشور بررسی شده که تا کنون به ۲ هزار و ۱۳ پرونده، بیش از یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق گرفته است.

دسته‌ها اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و هنری برنانیور برچسب‌ها