50 پایگاه امدادی اورژانس در طرح زمستانی آماده خدمت رسانی است

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

حسن اسماعیلی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: با اجرای طرح زمستانی تمامی دستگاههای خدمات رسان با بسیج نیروهای خود در خدمت شهروندان و مسافران هستند.


اورژانس

وی بیان کرد: در طرح زمستانی امسال در استان قزوین مرکز اورژانس و فوریت های 115  استان با برخورداری از 50 پایگاه امدادی و اورژانسی با کمک اورژانس هوایی، موتورلانس و اتولانس و 48 دستگاه آمبولانس آماده ماموریت در حوادث جاده ای هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص زمان حضور نیروهای اورژانس در حوادث گفت: میانگین حضور نیروهای اورژانس در سوانح شهری کمتر از 10 دقیقه و در استان این مدت به حدود 8 دقیقه در محل حادثه کاهش یافته است.

اورژانس 3





منبع

اسماعیلی کمبود خودرو را از مشکلات این مرکز دانست و بیان کرد: مهمترین چالش ما کمبود آمبولانس و نیروست که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی بتوانیم این نیاز را تامین کنیم.


رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در اجرای طرح زمستانی پلیس راه تعداد 50 پایگاه اورژانس آماده خدمت رسانی است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

50 پایگاه امدادی اورژانس در طرح زمستانی آماده خدمت رسانی است

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر 50 پایگاه اورژانس داریم و از آنجا که بیشترین مشکلات خدمات درمانی در طارم سفلی و علیا و الموت است این مناطق را تجهیز کرده ایم تا خدمت رسانی تسریع شود.

بخوانید:  دیدار تیم های فوتبال سپاهان