آموزش، محور برنامه های هیئت فوتبال قزوین/ شمس آذر و کراپ الوند ظرفیت لیگ برتری دارند

بهترین اساتید فوتبال را برای آموزش به قزوین دعوت می کنیم

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه های پیش بینی شده در هیئت فوتبال استان قزوین زمینه ارتقای جایگاه این رشته ورزشی و موفقیت های بیشتر ورزشکاران، مربیان و داوران مهیا شود.

وی اظهارداشت: با تهیه مقدمات و پیگیری مناسب این رده آموزشی را هم برگزار می کنیم که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

22

آموزش مربیان و داوران فوتبال در اولویت امسال 

 



منبع

image_2022_7_12-1_34_22_941_6vA

این مسئول ورزشی بیان کرد: در چند سال اخیر بیشترین کلاس های درجه B و C  توسط هیئت فوتبال استان قزوین برگزار شده و کلاس مربیگری A  که بندرت در استانها برگزار می شود با همکاری کنفدراسیون و همکاری اداره ورزش و جوانان در قزوین بخوبی برگزار شده که امیدواریم دستاوردهای ارزشمندی برای شرکت کنندگان داشته باشد.

وی در خصوص مهمترین اولویت هیئت در سال جاری هم گفت: امسال مهمترین برنامه هیئت فوتبال آموزش مربیان و داوران است البته در بخش داوری باید تلاش بیشتری کنیم زیرا علاقمندی کمتر است و همه دوست دارند وارد عرصه مربیگری شوند.

باجیوند یادآورشد: در دو سال گذشته توانستیم به طور متوالی دو کلاس A را برگزار کنیم و کلاس های D به تعداد زیادی برگزار شده و در رشته فوتسال هم کلاس های سطح یک و 2 را برگزار کردیم و آمادگی جسمانی و بدنسازی را نیز در برنامه داریم و آموزش بانوان در عرصه مربیگری بویژه فوتبال و فوتسال در تقویم ورزشی گنجانده شده است.

وی اظهارداشت: امسال هم در رده های A و B و C و D کلاس های مختلفی داریم که برگزار می شود و در رشته فوتسال بانوان و آقایان و رشته مربیگری بدنسازی هم برنامه مدونی داریم.

بخوانید:  تحلیل روانشناختی و جنایی سریال خون‌سرد/خونِ‌سرد یا خون‌سرد

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از عملکرد خوب تیم فوتسال هم ابراز رضایت کرد و یادآورشد: تیم فوتسال کراپ الوند هم بهترین نتیجه را گرفته و در ردیف سه تیم برتر قرار گرفت و امیدواریم در لیگ یک عنوان قهرمانی و یانایب قهرمانی برسد و به لیگ برتر صعود کند.

این دوره مربیگیری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا 4 شهریور ماه به صورت سه مرحله ده روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور 24 مربی از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: البته آموزش باید به روز باشد و اطلاعات جدید و کاربردی را به مخاطب منتقل کند و دانشی که به روز نباشد هیچ تاثیری نخواهد داشت و بی فایده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال شمس آذر و فوتسال کراپ الوند ظرفیت ورود به لیگ برتر را دارند اظهارداشت: عملکرد تیم فوتبال شمس آذر در نیم فصل دوم قابل توجه بود و با کادر خود توانست جایگاه خوبی کسب کند و با شروع بموقع تیم و تنظیم منابع مالی و مشخص کردن کادر فنی بهترین اقدام را انجام داده و یارگیری کرده و تیم را جمع کرده و امیدواریم با استفاده از نیروهای بومی امسال بتوانیم به  لیگ برتر صعود کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد همکاران ما در هیئت نیز این است که آموزش را محور همه کارها قرار دهیم تا توسعه و پیشرفت پایدار در ورزش فوتبال را محقق کنیم.

باجیوند در خصوص فعالان این رشته ورزشی هم گفت:‌تعداد بیمه شدگان رسمی در فوتبال استان حدود 10 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است و با شروع مسابقات این تعداد بیشتر می شود و الزاما همه باید کا رت بیمه داشته باشند.

بخوانید:  برداشت بادام از باغ های شهرستان البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال و از حامیان مالی ورزش و فعالان صنعتی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین آغاز شده است.

باجیوند گفت: خوشبختانه در برگزاری کلاس های آموزشی از حمایت فدراسیون هم برخوردار بوده ایم و زیرساخت ها نیز در استان مهیا شده و قادریم با همکاری مدیرکل ورزش استان برنامه های آموزشی و تحول گرایانه خود را عملیاتی کنیم.

وی اظهارداشت: بیشترین انرژی و نیروی خود را در بخش آموزش متمرکز کرده ایم و بدون اغراق امروز هیئت فوتبال استان قزوین از جمله هیئت هایی است که موضوع آموزش را محور همه کارهای خود قرار داده تا جایگاه این رشته از نظر کیفی و کمی ارتقا یافته و متحول شود.

image_2022_7_12-1_27_54_191_irq

انتهای پیام

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: البته موضوع آموزش شاید از سوی همه هیئت ها مورد توجه باشد اما در این هیئت نگاه ما کیفیت و به روز بودن آموزش هاست و آن را با جدیت دنبال کرده و اجرایی کرده ایم.

۱۰ هزار ورزشکار بیمه شده در فوتبال 

در حاشیه این دوره حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اولویت های هیئت در ارتقای دانش و مهارت فعالان این رشته اظهارداشت: به باور ما آموزش مهمترین عاملی است که می تواند به ارتقای یک رشته کمک کند لذا در هیئت فوتبال آن را به عنوان محور همه کارها در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

بخوانید:  شکست عجیب ژاپن و پیروزی ویتنام در جام ملت‌ها
رئیس هیئت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: در ایام تابستان که اوقات فراغت بیشتری برای افراد مهیا می شود فشار کاری در هیئت هم افزایش می یابد و باید نظارت در مدارس فوتبال را تقویت و بیشتر کنیم که این روند نیز در دستور کار قرار دارد.

کراپ الوند

باجیوند افزود: در استان قزوین 72 داور داریم که نیمی از آنها در بخش های مختلف کشور شاغل هستند.

تیم های شمس آذر و کراپ الوند ظرفیت ورود به لیگ برتر را دارند

146257831

باجیوند تصریح کرد: با این رویکرد تلاش کرده ایم در برگزاری دوره های آموزشی از بهترین اساتید و باسوادترین مدرسان فدراسیون استفاده کنیم تا بار علمی کلاسها افزایش یابد و انگیزه حضور علاقمندان را بیشتر کند.