آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه جلساتی با مجموعه مستند سازان استان برگزار کردیم. عنوان داشت: طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده برای تولید آثار مورد حمایت قرار می‌گیرند.

اسلامی با اشاره به اینکه طی سال گذشته حوزه هنری استان به همت و همراهی ریاست حوزه هنری صاحب ساختمان شد، اظهار کرد: توسعه ظرفیت‌های زیرساختی در استان ضروری است.

وی افزود: باید این فرهنگ را پاس بداریم و به واسطه این ویژگی‌ها، فرهنگ عمومی جامعه را ارتقا ببخشیم.

وی با تاکید بر بکارگیری پتانسیل‌های هویت بومی، ابراز داشت: چشم اندازی بر بستر فرهنگ و هویت عشایری که در ذیل خود بسیاری از مشکلات را حل می‌کند نیز تعریف شد.1003230726_43802903

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و راهبری و تمیشت امامین انقلاب. دستاوردهای ما به شدت امیدوار کننده است.1006348406_43802879

رئوف اظهار داشت: اگر هنرمندان بخواهند به رسالت اصلی خود عمل کنند، قطعاً در این مسیر موانع بسیار بوده که توکل به خداوند و استقامت می‌تواند هر مانعی را از پیش رو بردارد.

شریف اسلامی در ادامه این مراسم افزود: سال گذشته، نقشه تحول و توسعه هدفگذاری و ۸ راهبرد با تکیه بر ظرفیت‌های سند زیست بوم استان تعریف شد.

وی با بیان اینکه شهید آوینی سعی کرد هنر انقلاب را در وادی تعهد و حقیقت قرار دهد، تصریح کرد: تعبیری در راستا وجود دارد که ما هنرمندان باید از آسمان بگیریم و به زمین ببخشیم.1009467541_43802855

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امیر رئوف در آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج، افزود: نام گذاری هفته هنر انقلاب اسلامی پیامی عمیق برای هنرمندان و صاحبان اندیشه دارد که شهید آوینی با خلق آثار هنرمندانه، افق فکری جدیدی را بر روی همه اهالی فرهنگ و هنر باز کرد.

بخوانید:  تغییر عجیب در بدن فضانوردان پس از بازگشت از فضا

رئوف تصریح کرد: مجموعه هنرمندان ما از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و در محورهای مختلف تولیدات مشترک مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رئوف با بیان اینکه روحیه مقاومت، قناعت، خستگی ناپذیری و فرهنگ کار و تلاش به عنوان بخشی از شاخصه‌های عشایر محسوب می‌شود، گفت: امروزه شاید از این فضای با ارزش زندگی عشایری فاصله گرفته‌ایم، اما این فرهنگ که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده، باید مورد صیانت قرار بگیرد.1005183446_43803580

مدیرکل صدا و سیمای استان تصریح کرد: در شرایطی به سر میبریم که دشمن تمام امکانات را به میدان آورده تا سدی در برابر این انقلاب الهی ایجاد کند و در این عرصه مانعی برای پیشبرد اهداف نظام ایجاد کند.

رئوف با بیان اینکه در عرصه فرهنگ دشمن از راه‌های مختلف اقدام کرده است، ابراز داشت: دشمنان اخیراً برنامه ریزی کرده‌اند که یک فضای برهنگی را در جامعه ما ایجاد کند. رئوف گفت: در شرایطی که دشمن از تمام امپراتوری رسانه‌ای خود بهره می‌برد، طلایه داری عزیزانی چون شهید آوینی مسیر را برای ما روشن کرده که از همه ظرفیت‌ها در این کارزار استفاده شود.

رئوف خواستار بهره گیری از فرصت‌ها شد و گفت: امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید به مثابه ید واحده عمل کند تا در تولید آثار موفق بوده و هنرمندان استان را نیز در مسیر فرهنگی کشور بیش از پیش یاری کنیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی با بیان اینکه ما در عرصه هنرمندان مستعد استان دستی پر داریم، افزود: باید هم افزایی ها برای تولید آثار داشته باشیم.1004786159_43803601

بخوانید:  تدوین دو سند مهم درحوزه ساختمان و معماری و شهرسازی

مدیر کل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه فرزندان این استان توفیقات زیادی را در سالیان گذشته به دست آورده‌اند، ابراز داشت: چنین ظرفیت‌هایی باید تقویت شده و نقاط قوت مورد حمایت قرار گرفته و آسیب‌ها بررسی شود.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در احداث پردیس سینمایی، عنوان کرد: دو سال است که پیگیر احداث پردیس سینمایی در شهر یاسوج هستیم که همراهی مطلوبی شکل نگرفته است.1004786159_43802820

اسلامی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد در زمره پنج استان اول تدوین کننده طرح قرار گرفته و چشم اندازی بلند مدت مبتنی بر ظرفیت‌ها تعریف شد.

رئیس حوزه هنری استان گفت: در سال اول نقشه تحول و سند زیست بوم، تولیدات بسیاری با پوشش بخش‌های مختلف محقق شد.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: اگر ما شبکه سازی کرده، کادر سازی کنیم و استعدادهای موجود را شکوفا کنیم، در مسیر موفق خواهیم بود.

رئوف با بیان اینکه این ظرفیت‌ها همه متبرک و متولد نگاهی است که انقلاب اسلامی به ما ارائه داد، گفت: ویژگی بارز انقلاب این است که دنیا و آخرت انسان را در کنار هم در نظر گرفته است.

وی افزود: جلسات مشترکی با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شده و امیدواریم فصل جدیدی در تولیدات را رقم بزنیم.

رئوف از تولید مشترک تله فیلم با حوزه هنری استان خبر داد و بیان کرد: نگاه ما تعاملی بوده و همچنین درب‌های صدا و سیما بر روی تمام هنرمندان انقلابی باز است.

انتهای پیام