اجرای طرح‌های آماده سازی در ۴۵۰ هکتار از اراضی تخصیصی نهضت ملی آذربایجان‌غربی 

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است، افزود: سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود.

خبرنگار : علی غیور



منبع وی افزود: تولید مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی در اراضی تامین شده در حال اجراست و در همین راستا در بخش آماده‌سازی در حال حاضر ۲۵ پروژه آماده سازی در سطح استان فعال بوده و بر اساس ارزیابی‌های سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در موضوع آماده‌سازی است.

انتهای پیام

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو در جلسه قرارگاه تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: تهیه طرحهای تفکیکی اراضی تامین شده در تمامی شهرهای استان انجام یافته و مشکلی از بابت تامین زمین در آذربایجان‌غربی وجود ندارد.

 

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنین ادامه داد: توسعه زیر ساخت‌های مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

 

حمزه‌لو اظهار داشت: در بخش شهرک سازی ۳ هزار و ۸۶ هکتار زمین در شهرهای آذربایجان‌غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک سازی است و روند ایجاد شهرک‌های جدید مسکن تسریع می‌یابد.