استقلال با توجه به بضاعتش منطقی بازی می‌کند

وی در پایان گفت: در نهایت می‌توانم بگویم اگر استقلال از مسیر فعلی خود دور نشود و روندش را حفظ کند می‌تواند هوادارانش را با قهرمانی خوشحال کند که این مساله آرزوی من و همه طرفدارانش است.

مدافع چپ اسبق استقلال که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ را دارد تصریح کرد: ابوالفضل جلالی امسال بسیار خوب کار کرده و فصلی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشته است. روندش هم به طور کلی رو به رشد است. اگر در زمینه کارهای تدافعی هم پیشرفت کند می‌تواند مدافع بی‌نقصی باشد.

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص روند استقلال در بازی‌های امسال گفت: آبی‌پوشان امسال درگیر حواشی زیادی شده‌اند و همه می‌دانند چه اختلافاتی در این تیم وجود دارد. با وجود این همه فشار اما استقلال عالی نتیجه گرفته و ماحصل آن صدرنشینی لیگ است.

وی افزود: برخی‌ها از نمایش‌های استقلال گلایه دارند و به پیروزی‌های تک‌ گله انتقاد می‌کنند. قبول دارم که شاید استقلال طراوت همیشگی را ندارد چون در بخش هجومی خیلی موفق نبوده. با توجه به عدم خرید بازیکن هم منطقی است که استقلال به این ترتیب بازی کند.

انتهای پیام/



منبع

منیعی درباره شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: استقلال امسال مثل یک بمب ساعتی است و همه مشکلات این تیم به نتایجش بستگی دارد. ممکن است با یک تساوی تنش‌ها در این تیم افزایش یابد و حتی یک شکست این تیم را به سمت بحران ببرد. به همین دلیل آبی‌پوشان باید تمرکز زیادی داشته باشند.

بخوانید:  گربه سیاه استقلال در دو قدمی بازی در تیم فرهاد مجیدی؟