اعزام ۴ هزار و ۵۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان قم در ماه رمضان 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح مسطورا یک سامانه پیامکی در استان قم در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۸۸ پیامک کنند و پس از دریافت یک لینک، وارد کانال مسطورا قم در شبکه‌های اجتماعی شوند و از محتوایی که در این کانال بارگذاری می‌شود، استفاده کنند.

شعبان زاده اظهار کرد: پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی با جهاد تببین، پرداختن به موضوع حجاب و عفاف و زمینه‌سازی به منظور استفاده حداکثری از محتوای تبیینی فرازهای منتخب در جزءخوانی‌ها، منابر، جلسات قرآن، جلسات تفسیر و محافل قرآنی و خانگی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در گفت‌وگویی خبری اعلام کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان امسال برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی در سطح استان اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به برپایی ویژه برنامه‌هایی همچون جشن ولادت امام حسن(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، مطرح کرد: در شب‌های قدر نیز تمامی مساجد استان قم برای برپایی اعمال ویژه این شب‌ها، میزبان مردم هستند.

شعبان زاده اضافه کرد: همچین در دهه پایانی ماه مبارک شعبان با همت ائمه جماعات و حضور فعال مردم و نمازگزاران، ۵۰۰ مسجد قم، جعفریه، کهک و قنوات به‌مناسبت فرارسیدن ماه بندگی خدا غبارروبی و عطرافشانی شده است.



منبع

وی با بیان اینکه ۲۷ گروه تبلیغی نیز همزمان با ماه مبارک رمضان در قم مشغول به تبلیغ مفاهیم دینی و معنوی و اخلاقی هستند، عنوان کرد: امسال طرح «مسطورا» زندگی با آیه‌ها، برنامه محوری این اداره‌کل در ماه رمضان است که در آن ۳۰ فراز منتخب قرآن کریم برای مردم عزیز تبیین می‌‌شود.

بخوانید:  پای پارلمان اروپا به ماجرای فساد در جام جهانی قطر باز شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هزار و ۳۰۰ نفر به مساجد و حسینیه‌ها، ۳۰۰ نفر به ادارات و نهادهای دولتی، ۱۵۰ نفر به روستاها، ۵۰۰ نفر به مدارس، ۳۰۰ نفر به محافل خانگی، هزار نفر به هیئات مذهبی، ۳۵۰ نفر به بوستان‌ها، ۲۵۰ نفر به تشکل‌های دینی و ۳۵۰ نفر به کانون‌های فرهنگی تبلیغی اعزام شدند.