اقدام تروریستی در ایذه و تطهیر جنایتکاران

بعد از مرگ مولایی راد، جوان نوزده ساله‌ای که تحت تاثیر جو رسانه‌ای و احتمالا افکار دختر عموی خود دست به چنین اقدامی زده بود، رسانه‌های معاند با وارونه نمایی و جابجا کردن جای جانیان و نیروهای حافظ امنیت سعی می‌کنند که باز هم فضای شهر و کشور را ملتهب کنند.

مراسم دیروز هم بنا به درخواست خانواده پیرفلک با فراخوان و تبلیغات گسترده شبکه‌های ضد ایرانی و معاند هماهنگ شده بود، ماموران فراجا هم با توجه به فراخوان‌های ضد انقلاب جهت ایجاد آشوب، برای تامین امنیت مراسم حضور پیدا کرده بودند.

براساس توضیحات جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان، مولایی راد بعد از به شهادت رساندن شهید محمدی دور می‌زند و یک سرباز وظیفه فراجا را هم به سختی مجروح می‌کند، وی در نهایت با تیراندازی ماموران حاضر در صحنه زخمی و متوقف می‌شود و برای درمان به بیمارستان شهدای ایذه می‌رود اما در نهایت از دنیا می‌رود.

رسانه‌های معاند با همراهی مادر کیان پیرفلک در حال تطهیر جنایتکاران و تحریک افکار عمومی پس از حادثه تروریستی روز گذشته هستند.

هنگام برگزاری مراسم پویا مولایی راد، پسرعموی مادر کیان، سوار بر خودروی تیبای خود به یکی از ایست‌های بازرسی حاضر در مراسم حمله می‌کند و سروان محمد قنبری از پرسنل فراجا را زیر می‌گیرد که منجر به شهادت ایشان می‌شود.


اقدام تروریستی در ایذه و تطهیر جنایتکاران

خانم ماه‌منیر مولایی راد از همان روزهای اول با فعال کردن صفحه‌ مجازی خود و مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌های معاند سعی کرد تا روایتی غیر رسمی از ماجرا بسازد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد، خانم مولایی‌راد از روز تشییع پیکر فرزند خود تا همین لحظه بارها اقدام به تحریک افکار عمومی کرده است.

بخوانید:  برگزاری نمایشگاه نقاشی و حجم بالو «بادکنک» در برج آزادی

نکته تعجب بر انگیز در پرونده جنایت تروریستی ۲۵ آبان ایذه، نحوه برخورد مادر و پدر کیان با صدور حکم اعدام برای یکی از تروریست‌های دخیل در شهادت فرزندشان است، آن‌ها در حالی که عامل جنایت به اقدام خود اعتراف می‌کند و مدارک محکمی از جمله تصاویر دوربین‌های امنیتی هم موضوع را مورد تأیید قرار می‌دهد، سعی بر انکار حقیقت دارند، حتی در این میان با قاتل فرزند خود ابراز همدلی می‌کنند!

علیرغم مدارای مسئولان با خانواده داغدار پیرفلک برخی اعضای آن به خصوص خانم ماه منیر مولایی راد با اقدامات خود ضمن ایجاد التهاب، نظم عمومی ایذه را مختل می‌کنند و حتی حالا که عوامل اصلی شهادت فرزند ایشان در چنگال عدالت هستند، حاضر به رعایت قانون و حفظ آرامش جامعه نیستند و همچنان با سواستفاده از رافت نظامی اسلامی هم‌زمان با جذب فالوور در فضای مجازی به تحریک افکار عمومی می‌پردازد.





منبع


|