امیدوارم تیم‌های بازیکن‌ساز دوباره احیا شوند/ فوتبال ایران نیازمند کارهای فرهنگی است

44





منبع

وی درباره مشکلات فرهنگی در فوتبال افزود: لیگ برتر در فصلی که گذشت از نظر کیفی چندان رضایت بخش نبود و جدای این موضوع نیز فوتبال ما از نظر فرهنگی هم مشکلات زیادی داشت. این روزها شاهد این هستیم که پول های چند ده میلیاردی در فوتبال کشورمان رد و بدل می شود و از نظر حرفه ای شده ایم اما رفتارها و برخوردها در این فوتبال هنوز در حد آماتور باقی مانده است. اخراج زیاد مربیان، بازیکنان و رفتارهای عجیب و غریب گوشه ای از این معضلات است.

انتهای پیام//

نادر فریادشیران: امیدوارم تیم‌های بازیکن‌ساز دوباره احیا شوند/ فوتبال ایران نیازمند کارهای فرهنگی است

پیشسکوت فوتبال گفت: در حال حاضر فوتبال ایران نیازمند کارهای فرهنگی است تا ناهنجاری‌های موجود به حداقل برسد.

فریادشیران درباره ورود دوباره مربیان خارجی به چرخه مربیگری در لیگ برتر هم گفت: حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران اتفاق بدی نیست به شرط این که مربیان خوب و درجه یکی را جذب کنیم که بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند نه این که با حضورشان به مربیان و فوتبال ما ضربه بزنند.

بخوانید:  بیماری هموفیلی در پسرها بیشتر از مادر منتقل می شود
نادر فریادشیران، مربی سابق فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به از بین رفتن تیم‌های بازیکن سازی مثل راه آهن، پاس، بانک ملی و…. تاکید کرد: این تیم ها در سال های نه چندان دور تیم هایی بازیکن ساز بودند و معدنی برای معرفی بازیکنان بزرگ محسوب می شدند. امیدوارم با عزم ویژه و حمایت وزیر ورزش و مسئولان این باشگاه ها دوباره در فوتبال ایران احیا شوند.