انتخابات انجمن موسیقی استان قزوین در اسفند ماه برگزار می‌شود

وی گفت: هیئت موسس این انجمن، در یک دوره زمانی دو ماهه، فرآیند ثبت‌نام و عضوگیری اعضاء مجمع عمومی انجمن استان و سپس برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد و افراد متقاضی عضویت و نامزدی در انتخابات انجمن موسیقی، می‌توانند براساس فراخوان‌ انجمن در این فرآیند شرکت کنند.

انتهای پیام 



منبع

ملاحسنی اظهارداشت: هیئت مؤسس انجمن موسیقی پس از عضوگیری و برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات به کار خود پایان خواهد داد و پس از آن هیچگونه مسئولیت حقوقی نخواهد داشت و طبق اساسنامه پس از تعیین هیئت مدیره‌، امور را واگذار خواهد کرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: کسانی که متقاضی عضویت در هیئت مدیره هستند باید دارای مدرک تحصیلی و فعالیت موثر هنری باشند که جزییات آن در فراخوان و روند برگزاری انتخابات اعلام شده است.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات انجمن موسیقی، انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و هنرهای نمایشی نیز در دستور کار قرار دارد که فراخوان آن‌ها نیز در حال آماده سازی و انتشار است.

وی افزود: طبق اساسنامه، تاسیس انجمن‌ جدید موسیقی استان قزوین در قالب موسسه چند منظوره با دامنه فعالیت‌های بیشتر خواهد بود و این انجمن پس از برگزاری مجمع و انتخاب هیئت مدیره به صورت حقوقی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر دولتی استان قزوین ثبت رسمی خواهد شد.

ملاحسنی تصریح کرد: اساسنامه جدید امکان مطالبه‌گری را برای هنرمندان فراهم کرده و برمبنای آن نقش آفرینی هنرمندان شهرستانی بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر ملاحسنی در این باره اظهارداشت: تشکیل ساختار جدید انجمن‌های فرهنگی هنری که در قالب ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده در استان قزوین نیز در دستور کار قرار گرفته و بزودی در اسفند ماه سال جاری این انتخابات برگزار می شود.

بخوانید:  اپل تغییر بزرگ در گوشی آیفون را پذیرفت

این مدیر بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در انتخابات انجمن موسیقی می توانند از طریق آدرس اینترنتی  https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/registermusic  اقدام کنند.