انهدام 60 خودروی زرهی اسرائیل در 3 روز گذشته؛ 10 نفربر منهدم شد

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام، گفت: مجاهدان ما در سه روز گذشته توانستند 60 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی از جمله 10 نفربر را هدف قرار دهند.

وی ادامه داد: مجاهدین ما یک نیروی پیاده را با وسایل ضدنفر هدف قرار دادند که باعث جراحات خاصی شد و صدای فریاد و کمک دشمن را شنیدند؛ درگیری با دشمن در چندین منطقه در نوار غزه همچنان شدید است.

سخنگوی گردان‌های القسام، بیان کرد: یک تیم زبده متشکل از 25 مجاهد توانست حمله پیچیده‌ای به نیروهای دشمن در بیمارستان الرنتیسی انجام دهد که دشمن پس از تخلیه بیماران، آن را به پایگاه تبدیل کرده بود.رزمندگان ما عملیات خاصی را انجام دادند که منجر به مرگ نیروهای دشمن شد که بارزترین آنها کمین نیروهای پیاده در جنوب غربی شهر غزه بود.

وی همچنین گفت: مجاهدین ما چند عملیات مشخص بر ضد دشمن انجام دادند که تعدادی از سربازان دشمن کشته یا زخمی شدند، هنگامی که دشمن قادر به عقب‌نشینی خودروهای آسیب دیده خود نبود، آنها را از هوا بمباران کرد تا آثار ناامیدی خود را از بین ببرد.دشمن نیروهایش را در زمین بمباران کرد و فکر می‌کرد در عملیات بیمارستان رانتیسی اسیر شده‌اند.

بخوانید:  سلطانی داور دیدار سپاهان و گل‌گهر