ایستادگی مردم غزه محور مقاومت را گسترده کرد

امام جمعه ساوه همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با شاعران اشاره و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شب میلاد امام حسن(ع)ضمن اشاره به این‌که «شعر رسانه است» به نکته مهم و قابل تأملی اشاره کردند که توجه به آن برای فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی بسیار ضروری است.

وی یاداور شد: ایشان در بخشی از بیانات‌شان فرمودند «امروز در دنیا چالشها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است و بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند این‌ها در عقب راندن دشمن تاثیرگذار باشند، رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار میدهند.

امام جمعه ساوه یادآور شد: قدم اول برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است و در جنگ رسانه‌ای نیز بدون شناسایی دشمن و نقاط قوت، ضعف، امکانات و شگردهای او نمی‌توان موفق بود.



منبع

حجت الاسلام رحیمی به یوم الله 12 فروردین اشاره کرد و افزود: 12 فروردین روز بزرگ، اما مظلوم و قدرناشناخته در میان مناسبت های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس افزود: روز قدس لیله القدر تاریخ ماست و همه باید در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

امام جمعه ساوه یادارو شد: از اینرو 22 بهمن نماد «لا اله» است و 12 فروردین سمبل «الا الله» 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی، حرکت از انقلاب مردمی 22 بهمن به سمت ساختارسازی مردمی و مردمی‌سازی ساختار حکومت است.

حجت الاسلام رحیمی به مناسبت مهم شبهای قدر اشاره کرده و گفت: نقل است که حضرت موسی با خداوند سخن می گفتند، و به ذات اقدس احدیت عرضه داشتند الهی من قرب تو را می خواهم و خداوند فرمود قرب من برای کسی است که در شب قدر بیدار باشد بعد عرضه داشتند خدایا رحمت تو را می خواهم فرمودند رحمت من برای کسی است که در شب قدر به فقرا رحم کند بعد عرضه داشتند می خواهم از صراط قیامت عبور کنم فرمود عبور از صراط برای کسی است که در شب قدر صدقه دهد.

بخوانید:  فیلم تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل آویو

امام جمعه ساوه گفت: امروز ائتلاف‌ها و کمپین‌های حامی صهیونیسم در هم شکسته است و هیچ کس حتی آمریکا علاقه‌ای به کمک به رژیم جعلی را ندارد، ما نیز وظیفه داریم به هر مقدار و به هر نحو ممکن به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم چه در مسائل مالی باشد و چه در مسائل سیاسی باشد و چه با حضور در راهپیمایی خود.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد هویت مذهبی فلسطینی ها یعنی مسجد الاقصی و هویت ارضی آنها یعنی سرزمین فلسطینی را از آنها بگیرد و این موضوعی نیست که فلسطینی ها آن را بپذیرند.

وی اضافه کرد: به تعبیر امام راحل «صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند؛ روزی که کنگره‌های قصر 2 هزار و 500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.»

به گزارش برنا از مرکزی، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوه، افزود: فلسطینی‌ها بر خلاف کشورهای کوچک عربی که به دست استعمار غرب ساخته شده اند، ریشه تاریخی دارند و دارای هویت ملی اصلی هستند.

امام جمعه ساوه یادآور شد: با گذشت ۱۸۰ روز از طوفان الاقصی مقاومت از محور مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شده است و حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، جمهوری اسلامی و دولت سوریه براساس یک تقسیم کار شبکه‌ای باهوشمندی و صبر راهبردی حرکت می‌کنند.

بخوانید:  ایده های جذاب برای خرید کادو تولد

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری سلاله پاک پیامبر، که برخاسته از همان مکتب است نیز ۲ وجه سلبی و نفی طاغوت دارد که تجلی آن 22 بهمن 57 است و وجه ایجابی و استقرار نظام دینی که مجلای آن 12 فروردین 58 است.