وی با بیان اینکه بیشتر موارد مطرح شده از سوی پرستاران و مراقبان سلامت، در زمینه استخدام، تبدیل وضعیت، حوزههای درمان، هزینههای درمان، معیشت و تعرفه گذاری برای خدمات پرستاری بود، گفت: حل این مشکلات در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.
وی ادامه داد: میز ارتباط مردمی سلامت همچنین پیامی از کرامت انسانی حاکمیت به سمت مردم است که نشان میدهد ما خادمان مردم هستیم و با توجه به وجود مسائل در حوزههای مختلف، با حداکثر توان و انرژی برای رفع مشکلات آنان حرکت خواهیم کرد.
گفتنی است میز ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که نمایندگانی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاونت های آموزشی و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و همچنین معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آن حضور دارند، به مدت سه روز از 11 تا 13 بهمن ماه در محل دانشکده پیراپزشکی از ساعت 8 تا 18 پذیرای مراجعه کنندگان است.