برپایی ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت

وی با بیان اینکه بیشتر موارد مطرح شده از سوی پرستاران و مراقبان سلامت، در زمینه استخدام، تبدیل وضعیت، حوزه‌های درمان، هزینه‌های درمان، معیشت و تعرفه گذاری برای خدمات پرستاری بود، گفت: حل این مشکلات در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. 

وی ادامه داد: میز ارتباط مردمی سلامت همچنین پیامی از کرامت انسانی حاکمیت به سمت مردم است که نشان می‌دهد ما خادمان مردم هستیم و با توجه به وجود مسائل در حوزه‌های مختلف، با حداکثر توان و انرژی برای رفع مشکلات آنان حرکت خواهیم کرد.

گفتنی است میز ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که نمایندگانی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاونت های آموزشی و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و همچنین معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آن حضور دارند، به مدت سه روز از 11 تا 13 بهمن ماه در محل دانشکده پیراپزشکی از ساعت 8 تا 18 پذیرای مراجعه کنندگان است.



منبع

برپایی ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت

در آستانه سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان هرمزگان، میز ارتباطات مردمی با حضور معاونین بهداشت و پرستاری وزارت بهداشت به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در بلوار رسالت جنوبی بندر عباس برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و یکی از نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت با بیان اینکه این میز در آستانه سفر ریاست جمهور به این استان به مدت سه روز برپاست، گفت: میز خدمت سلامت فرصتی برای ارتباط نزدیک و مستقیم حاکمیت با مردم است. به کمک این امر و بر اساس بازخوردهای دریافتی، می‌توان در سیاستگذاری‌ها توجه بیشتری به موضوعات مطرح شده، کرد.

بخوانید:  در بیست‌ودومین هفته اعتراضات در تل‌آویو ۹۵هزار نفر به خیابان آمدند