بهترین اسپیکرهای بلوتوث ارزان قیمت از 100 تا 700 هزار تومان تکنوسان مگ | bandiran1

بهترین اسپیکرهای بلوتوث ارزان قیمت از 100 تا 700 هزار تومان تکنوسان مگ | bandiran1

طراحی آن به گونه‌ای است که صدا را در همه جهات به خوبی پخش می کند و اجازه می دهد تجربه استریو در سراسر اتاق شنیده شود و نه تنها در یک منطقه خاص بلکه یک محیط بسیار گسترده را پوشش fenda می دهد. اسپیکر بلوتوث پرتابل «انکر» مدل «Anker Motion Q ۳۶۰»، دارای طراحی زیبا و استوانه‌ای است که صدا را به‌صورت ۳۶۰ درجه در محیط پخش می‌کند. همچنین، این محصول دارای یک بند مچی است که می‌توانید آن را دور مچ خود بیندازید و یا آن را از جایی آویزان کنید. چراغ‌های LED، پورت USB، میکروفون، قابلیت اتصال با بلوتوث و کابل، صدای ۳۶۰ درجه و قابلیت برقراری تماس تلفنی و… از ویژگی‌های بارز اسپیکر‌های این مارک معتبر چینی است. اگر می خواهید در طول سفر، کمپینگ یا ورزش در فضای باز به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید، یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می تواند برای شما مناسب باشد.

  • یکی از پارامترهای مهم در زمان خرید اسپیکر بلوتوث، توان خروجی آن است.
  • که ممکن است از ملاقات زیبای شما یا به عنوان یک جریان زیبا لذت ببرید.
  • قطعا با توجه به تعداد بالای تولید کننده های اسپیکر و رقابت شدید برند های معتبر، نمیشه گفت کدوم برند توی ساخت اسپیکر از همه بهتر عمل کرده و بهترین برند هستش.
  • از جمله ویژگی‌های برجسته آن‌ می‌توان به حداکثر توان خروجی 3000 وات و منبع تغذیه دوگانه آن‌ که از باتری‌ها و انرژی شهر تأمین می‌شود، اشاره کرد.
بخوانید:  خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee

در نتیجه بهترین گزینه برای اشخاصی محسوب می‌شود که به دنبال اسپیکر بلوتوث با چهره خاص هستند . برند ایرانی تسکو نزدیک به بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده و درزمینهٔ تولید انواع تجهیزات کامپیوتر (انواع شارژر همراه، هدفون بی‌سیم و باسیم، هدفون، پخش‌کننده خانگی…) فعالیت دارد. درست است اسپیکرهای بلوتوثی بهتری در بازار موجود هستند؛ اما UE Boom 3 با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که موسیقی در سبک‌های مختلف گوش می‌دهند و نمی‌خواهند بیش از حد هزینه کنند. Polk Audio یک برند آمریکایی با سابقه ی بیش از 40 سال هستش که تجهیزات صوتی زیادی رو مثل بلندگو، گیرنده و تقویت کننده تولید میکنه. تمرکز این برند در تولید اسپیکر، کیفیت بالای صدا هستش و از لحاظ طراحی ظاهری شاید زیاد به دل نشینه. البته میشه اونها رو با توجه به دکوراسیون های کلاسیک خونه، یک گزینه ی فوق العاده خوب دونست.

قیمت اسپیکر خانگی چقدر است؟

ایکس پی پروداکت اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل و ساده خود را با حجم کم و چهره و رنگ‌بندی زیبا وارد بازار کرده است. از مدل‌های محبوب این برند می‌توان به سری اسپیکرهای بلوتوثی LK اشاره کرد. قیمت اسپیکرهای تسکو ارزان‌تر از برندهای مطرح هستند و ازنظر کیفیت هم تفاوت چندانی ندارد. اگر اسپیکر خود را از برندهای اصلی خریداری کنید ،برای سال‌ها خیالتان ازنظر کیفیت صدا و دوام دستگاه راحت خواهد بود. شاید براتون سوال پیش بیاد پس چرا اسپیکر های این برند رتبه 11 رو توی لیست بهترین برند های اسپیکر دنیا دارند.

اسپیکرهای برند sony

بعضی از کاربران صدای حجیم و بم را دوست دارند که بهتر است اسپیکری با ساب ووفر قوی تهیه کنند، بعضی دیگر به صدای زیر یا توییتر با اندازه تفکیک پذیری بالا علاقه دارند، که بهتر است اسپیکری با توییتر های باکیفیت خریداری کنند. قطعا اسپیکر هایی با بدنه فلزی دارای کیفیت ساخت بهتر و مقاوم تری در مقایسه با محصولات پلاستیکی می باشند. اگه می‌خواین از اسپیکر در فضای باز استفاده کنین، اول از همه باید دستگاهی بخرین که بی‌سیم باشه و با باتری کار کنه.

بخوانید:  توری پرسی تولید کننده انواع توری پرسی قیمت توری پرسی ایران توری | foulka

حتی با تنظیم BassUp، برای بازتولید باس کم مشکل دارد و هارمونیک‌های بالای آواز و سازهای اصلی می‌تواند کسل‌کننده باشد. خوشبختانه، یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده در برنامه وجود دارد که به شما کمک می‌کند صدای آن را تنظیم کنید. صدای آن خیلی بلند نیست، اما می‌توانید آن را با چند اسپیکر جفت کنید تا صدایتان را در مهمانی‌های شلوغ تقویت کنید. اگر اولین اسپیکر خود را می‌خرید یا اسپیکر جدیدی را برای تنظیمات متفاوت اضافه می‌کنید، امروز باید از مارک‌های موجود در بازار آگاه باشید.