تازه‌ترین حمله رژیم صهیونیستی به شهادت ۲۰ غیرنظامی انجامید

تلاش‌های سازمان بهداشت جهانی برای تخلیه باقیمانده بیماران به مراکز درمانی دیگر ادامه دارد و اشغالگران همچنان مانع از ورود کمک های پزشکی و بشردوستانه به مرکز درمانی ناصر می شوند.

براساس گزارش شبکه «العربی» این منزل در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه، هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفت که تا این لحظه بیش از ۲۰ نفر شهید و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

براساس این گزارش ، شماری از شهدا در این حمله دهشناک، کودک هستند.

طبق آخرین آمار اعلام شده، بسیاری از پیکرهای شهدا زیر آوار و برخی دیگر در روی زمین مانده و اشغالگران مانع از رسیدن تیم های امداد و نجات و پزشکی به آنها می شوند.

اوضاع بیمارستان «ناصر» فاجعه بار است و ۲۵ کادر درمانی و ۱۳۶ بیمار در آن بدون برق، آب، غذا و دستگاه اکسیژن هستند.

با احتساب شهدای دیر البلح ، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر به ۲۹ هزار و ۱۹۵ نفر و شمار زخمی ها هم به ۶۹ هزار و ۱۷۰ نفر رسید.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی، افزایش روزافزون شمار شهدا و مجروحان، ناتوانی کادر درمان، سرما، بیماری و از بین رفتن شبکه آب و فاصلاب، شرایط سختی را با گذشت صد و سی و هفت روز از جنگ در غزه رقم زده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی مرکز درمانی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند که این جان بیماران و کادر درمانی را به خطر می‌اندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به یک واحد مسکونی در مرکز نوار غزه ۲۰ غیر نظامی را به شهادت رساند.

بخوانید:  افزایش ۴۲ درصدی میزان تردد در جاده های استان همدان

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وارد یکصد و سی و هفتمین روز خود شده و همزمان با آن کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و آوارگان فلسطینی با شدت تمام ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز سه شنبه نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۹ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۴۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

در این میان سازمان امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک یا همان آنروا از وخامت روزافزون اوضاع خبر داده و زنگ خطر را به صدا درآورده است. انروا اعلام کرده که قریب به سه از چهار نفر در غزه آب ناسالم می‌نوشند و بیماری های اپیدمی در حال افزایش است.

انتهای پیام/



منبع