تاکید بخشدار فشافویه بر آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه آموزش از ارکان اساسی پرورش نسل های امروز است که در تمامی حوزه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نقش آفرین است و بایستی برای تحقق اهداف پرورشی، برنامه ریزی جامعی برای اجرای سیاست های آموزشی و پرورشی تدوین و اجرا شود.


انتهای پیام/

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

او در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین و جامع ترین نقشه راه برای پیشرفت و نوجوانان و جوانان است و آموزش و پرورش باید دانش آموزان را با جزئیات این بیانیه آشنا و آگاه کند.


آیا این خبر مفید بود؟

خبرنگار: مهدی محمدی


اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه در سال ۱۴۰۲ به ریاست هادی حسین خانی بخشدار فشافویه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین درگاهی امام جمعه فشافویه و سایر مسئولین در محل اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه برگزار شد.


بخوانید:  اعلام حمایت مجدد ارضی و الله کرم از لیست امناء

تاکید بخشدار فشافویه بر آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب

تحقق شعار “مهار تورم و رشد تولید” نیازمند حمایت همه جانبه از تولید داخلی است و آموزش و پرورش نیز نقش بسزایی در فرهنگسازی در این حوزه دارد.

 





به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ با اهتمام تمامی اعضای شورا عملکرد قابل قبول و تاثیرگذاری داشت به نحوی که در حوزه زیرساختی ریاست محترم جمهور در مدرسه خیرساز گل نراقی بخش فشافویه حضور یافت و این مدرسه را شخصا افتتاح کرد.