ترامپ به سیم آخر زد


|





منبع

 وی در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت: سیاست و مسائل جمهوری‌خواه و دموکرات و چپ‌های افراطی و همه چیز را فراموش کنید. کسی را می‌خواهم که رهبری بزرگ باشد. کسی را می‌خواهم که بتواند رو در روی شی رئیس‌جمهور چین بایستد.


ترامپ به سیم آخر زد

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در ادامه گفت: ما به باهوش‌ترین افراد نیاز داریم، به خاطر افرادی مثل رئیس‌جمهور شی، ماکرون، می‌توانم بسیاری از آن‌ها را نام ببرم، مثل پوتین البته الان او نوع دیگری از طلسم را دارد. اما بگذارید به شما بگویم این‌ها انسان‌هایی قاطع هستند. باهوش و سرسخت هستند و چیزی درباره باخت نمی‌دانند.

به نوشته اسپوتنیک، این سخنان، تغییر لحن ترامپ در خصوص بایدن را نشان می‌دهد که همواره گفته پیروزی در انتخابات را از او دزدیده و در یک سال و نیم گذشته همواره از عملکرد وی در مسائل مختلف، بحران مرزی، تورم، افزایش قیمت بنزین، بحران اوکراین و موضوع تایوان و سایر مشکلات داخلی و خارجی انتقاد کرده است.

ترامپ افزود: این را چند روز پیش گفتم که می‌توانید در سراسر هالیوود بگردید و تلاش کنید کسی را برای بازی کردن نقش شی رئیس‌جمهور چین پیدا کنید. هیچ بازیگر آنچنانی وجود ندارد، هیچ کسی آن طور نیست. این‌ها انسان‌های قاطع هستند، او مردی قاطع است. من دوست بسیار خوب او بودم تا این که کووید آمد و بعد رهایش کردم. گفتم این (دیگر) خیلی زیاد است.