تمرکز بخش اقتصادی بر جبران عقب ماندگی‌هاست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح های اقتصادی بزرگی در استان در دست اجرا داریم، گفت: مدیران به فکر گره گشایی از مشکلات و موانع ها در این بخش باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید احسان عسکری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت در وضعیت کنونی فعالان حوزه اقتصادی سربازان نظام بوده و در تلاش برای رونق بخش اقتصادی هستیم و آنها را همه جانبه حمایت می کنیم.

عسکری با اشاره به اینکه مسئولان به سمت حل مشکلات بروند و یک گام به جلو برداریم، عنوان کرد: طی دو سال اخیر اقدامات خوب و کارهای بزرگی در حوزه تولید و صنعت استان انجام گرفت که باید شتاب بگیرند.

انتهای پیام 



منبع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم از بخش اقتصادی استان انتظار دارند بر بازار نظارت کنند و اجازه افزایش قیمت ها را ندهند که نیاز به تلاش زیادی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود در این شرایط باید واحدهای تولیدی و صنعتی بیش از پیش مورد توجه دستگاه های اقتصادی و بانک ها قرار گیرند و هرجایی که مشکلی باشد گره گشایی شود.

عسکری با اشاره به تغییر مدیریتی در سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد این تغییرات منجر به مدیریت در ساماندهی و وضعیت بهتر بازار و حوزه اشتغال شود.

وی به اهمیت بسترسازی برای سرمایه گذاری، کارآفرینی و اشتغال به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد و افزود: امروز دشمن میدان جنگ را به بخش اقتصادی انتقال داده است و نباید اجازه دهیم بخش نامه ها پشت خاکریز حوزه اقتصادی بی اثر باقی بمانند. 

بخوانید:  هشدار مدودف به ناتو درباره احتمال وقوع جنگی فراگیر
وی با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان متولی بازار مورد حمایت حوزه اقتصادی است، تاکید کرد: مشکلات حوزه اقتصادی در نشست با دستگاه های مختلف رفع شود.