توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ساوه گرفتار شد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی مأموران مشخص شد متهم دارای چندین فقره سوابق کیفری بوده است تصریح کرد: این توزیع کننده مواد مخدر طی 5 سال گذشته در استان های دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گفته بود که هر بار با ایراد خساراتی به خودروهای شهروندان و رانندگی خطرناک متواری شده بود.

سرهنگ عیسی آبادی  با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم 710 گرم مواد مخدر صنعتی شامل600 گرم هروئین و 110 گرم شیشه کشف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

یکی از عناصر اصلی و سابقه دار توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ساوه دستگیر شد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ساوه گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در خاتمه بیان داشت : ما از شهروندان می خواهیم با هوشیاری و حساسیت درست به کمک پلیس آمده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

 





به گزارش برنا از مرکزی ، سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی “در این باره گفت : به دنبال اقدامات اطلاعاتی مبنی برفعالیت یکی از خرده فروشان اصلی مواد مخدر که با انتقال موادمخدر صنعتی از استانهای  همجوار اقدام به توزیع آن در شهرستان ساوه می کند، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .