تیم هندبال استقلال قزوین با اقتدار به لیگ یک کشور صعود کرد

وی گفت: از حامی مالی تیم هم بسیار سپاسگزاریم که به ورزشکاران روحیه بخشیدند و ما با انگیزه زیادی بازی های خود را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و با اعتماد به نفس بسیار خوبی که داریم به رقابت های لیگ یک راه یافته ایم.

انتهای پیام





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

تیم های استقلال قزوین و نصیبه تهران به لیگ دسته یک کشور صعود کردند.

هندبال بانوان قزوین ظرفیت قهرمانی در لیگ یک را دارد

وی در خصوص برنامه تیم برای رقابت های لیگ یک اظهارداشت: با نظر کادر فنی و حامیان مالی درصددیم ابتدا همین تیم را حفظ کرده و چند بازیکن جدید بومی را نیز به تیم اضافه کنیم تا با قدرت بیشتری در رقابت های فصل آینده حاضر شویم.

AZAM7109

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ رقابت های هندبال بانوان لیگ دو کشور در گروه شمال به میزبانی قزوین امروز به پایان رسید.

در دیدار فینال که امروز جمعه در خانه هندبال قزوین( سالن پارسه) برگزار شد، دو تیم استقلال قزوین و نصیبه تهران در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این بازی با نتیجه 27 بر 22 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

شکری تصریح کرد: به اذعان کارشناسان رقابت های لیگ دسته دو در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم استقلال قزوین در حد تیم های لیگ یک درخشید و در پایان نیز مزد زحمات خود را دریافت کرد و توانستیم با افتخار به لیگ یک راه یابیم.

بخوانید:  کامبک طلایی پوشان در نقش جهان

آیا این خبر مفید بود؟

مربی تیم هندبال بانوان استقلال قزوین که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است یادآورشد: هدف اصلی ما حضور درخشان و موثر در لیگ یک کشور و قرار گرفتن در رده های اول تا سوم است و شک نکنید این تیم می تواند حتی به قهرمانی برسد و این کار با وجود ورزشکاران با انگیزه شدنی است.

شکری افزود: بعد از تعطیلات عید نوروز تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد و بازیکنان جدید هم پس از گرفتن تست به تیم ملحق خواهند شد.

photo_2023-03-10_17-45-41

AZAM6650

تیم هندبال بانوان استقلال قزوین با کسب این پیروزی ارزشمند به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

همچنین در دیدار رده بندی تیم کشت وصنعت طلاچین هم با غلبه بر تیم اروند خوزشتان در رده سوم جای گرفت.

مربی تیم هندبال بانوان استقلال قزوین یادآورشد: از بازیکنان و کادر فنی و خانم حسن زاده مسئول تیم بانوان هم تشکر می کنیم که در این پیروزی ها نقش آفرین بودند و امیدواریم همچنان با اقتدار در مسابقات سال آینده ظاهر شویم و در مسیر قهرمانی گام برداریم.

فرنوش شکری مربی تیم هندبال بانوان استقلال قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهارداشت: بسیار خوشحالیم که تلاش های بازیکنان و کادر فنی پس از یک سال نتیجه داد و امروز توانستیم قهرمان مسابقات شویم و به لیگ یک صعود کنیم.