جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول ظرفیت بین المللی شدن را دارد / جنایات غزه به زبان کودکانه نیز اطلاع‌رسانی شود

لازم به ذکر است که پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول از ۲۲ آبان‌ماه در بوستان دولت دزفول آغاز و امروز جمعه به کار خود پایان داد.

 



منبع

انتهای پیام/

او مقاومت مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و ادامه داد: نمی‌توان کودکان را از شرایط روز دنیا بی‌اطلاع نگهداشت؛ باید با زبان کودکانه مسایل را به اطلاع آنها رساند.

منادی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که برای کودکان جشنواره برگزار می‌کنیم ولی در گوشه‌ای دیگر از کره خاکی کودکان هر روز پرپر می‌شوند.

او گفت: امروز پانزدهمین دوره جشنواره برگزار شد که امید است تلاش شود این جشنواره با قوت بیشتری تداوم یابد و با ورود به فصل جدیدی از فعالیت سال آینده، بین المللی برگزار شود.

منادی با تاکید بر لزوم مخاطب پسند و اثرگذار بودن برنامه‌های فرهنگی هنری تصریح کرد: لازم است برای تحقق این هدف راهکارهای عملی ارایه شود تا مرجعیت فکری و هنری بتواند تغذیه خوبی برای مردم شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجید منادی امروز جمعه 26 آبان ماه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول که در سالن آیت الله قاضی دانشگاه صنعتی جندی شاپور برگزار شد، اظهار کرد: دست اندرکاران این جشنواره با انگیزه، تعهد و دلسوزی در پی برگزاری این جشنواره ملی بودند و تلاش شبانه روزی آنها باعث شد آنچه در خور این جشنواره ملی است، محقق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستاندر پایان افزود: البته از شرایط مالی دستگاه های اجرایی آگاه هستیم ولی امیدواریم با وجود مشکل های موجود، برنامه‌های فرهنگی و هنری تداوم یابند.

بخوانید:  ۷۵ درصد تخت های مخصوص بیماران کرونایی در فارس استفاده شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری امروز یک چالش جدی دارند که این جشنواره تا حدی توانست این چالش را برطرف کند؛ باید دید مخاطب و اثرگذاری برنامه‌های هنری در برنامه‌های فرهنگی و هنری چه میزان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی همت، انگیزه و علاقه لازم وجود دارد، افزود: باید در گام نخست از کشورهای همسایه دعوت شود و در گام‌های بعدی با حضور دیگر کشورها این جشنواره برگزار شود.