خرید وب سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار همراه سورس شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان | jetagahi

یکی از ویژگی هایی که شما با استفاده از طراحی سایت دارکوب تجربه خواهید کرد؛ اتصال درگاه پرداخت برای ویژه کردن آگهی ها نیز وجود دارد. شرکت نوپرداز دارای سرورهای اختصاصی در ایران و آلمان بوده و میتواند وب سایت شما را بصورت اختصاصی با Uptime 99% میزبانی کند. با ایجاد هوش مصنوعی بتوان آگهی های مشابه یک آگهی دیگر را نمایش داد تا آگهی کاربران بیشتر دیده شود.

دوره ی پروژه محور ساخت سایت و اپ دیوار با سورس

اما شما می توانید با درخواست نمونه تست و بررسی امکانات و قابلیت ها و مقایسه آنها با بودجه خود بهترین حالت ممکن را پیدا کنید و اپلیکیشن خودتان را سفارش دهید. بسیاری از بخش های این دوره ی آموزشی به بحث آموزش زبان برنامه نویسی جاوا برای تولید اپلیکیشن مشابه دیوار است که در طی آن تخصص لازم برای پیاده سازی انواع اپلیکیشن های اندرویدی را کسب خواهید کرد. پلتفرم دیوار یک مارکت پلیس آگهی محور بزرگ است که بخش‌های B2B و B2C را به هم متصل می‌کند. به این معنی که هم مشاغل و هم افراد ممکن است محصولات و خدمات خود را به مشاغل و افراد دیگر بفروشند.

هویت بصری: رد پای دیجیتال و ایجاد هویت آنلاین

سلام اپلیکیشن هایی که توسط برنامه نویسان شرکت کیان تجارت طراحی میشود با زبان React Native می باشد که از بروزترین زبان های برنامه نویسی می باشد. اپلیکیشن کاملا اختصاصی برای شما طراحی خواهد شد و تمامی امکاناتی که نیاز دارید در اپلیکیشن باشد توسط تیم ما اجرا خواهد شد. اما ابتدا باید یک جلسه حضوری با کارشناسان ما در مورد آنچه که مد نظرتان است داشته باشید.

بخوانید:  خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس - صرافی کوینکس
خرید وب سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار همراه سورس شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان | jetagahi من مالک سایت bank-agahi.com هستم میخوام اپلیکیشن سایتمو بسازم ممنون طراحی سایت مشابه دیوار میشم راهنماییم کنید. امکان مشاهده لیست متنوع سفارشات در بخش درج فوری آگهی، تمدید و … این سایت ساز در حال حاضر به صورت کامل طراحی شده و 48 ساعت پس از خرید بر روی هاست شما نصب خواهد شد. با خرید این اسکریپت میتوانید در زمان و هزینه ی خود بسیار صرفه جویی کنید چرا که زمان طراحی و هزینه ی چنین پرتال کامل برابر با یک ماه و هزینه های چند میلیون تومانی میباشد. خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لازم بذکر است برای مشاهده نسخه موبایل کافیست دمو سایت را در موبایل خود مشاهده نمائید.

  • همچنین میتوان در قسمت جستجو لیست تمامی شهر ها را مشاهده و شهر مورد نظر را انتخاب کرد تا فقط آگهی های همان شهر برای کاربر به نمایش در بیاید.در بسته تحویل داده به شما تمامی استان ها و شهر های ایران موجود میباشد.
  • تبلیغات در جهان امروز و در زندگی روزمره به خصوص مراودات اقتصادی بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است.
  • طراحی وب سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار نیاز اکثر کاربران جهت خرید و فروش کالا را برطرف می نماید.
  • کلیه افزونه های موجود در پوسته ایساتیس در همین صفحه مشخص شده است.
  • این‌کار باعث می شود که مشتریان بسیار زیادی که در فضای آنلاین اقدام به خرید و استفاده از خدمات می‌کنند را از دست ندهید، در کنار آن به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را توسعه دهید.
بخوانید:  8 ویژگی که یک اتاق فرار خفن باید داشته باشه اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape
برای تماس با ما مشاوران ما می توانید از باکس های زیر استفاده کنید. سایت دیوار در ابتدا دسته بندی وسیعی برای هر آگهی خود قرار نمیداد. اما در حال حاضر با طراحی سایت مشابه دیوار میتوانید برای خرید یا فروش وسیله نقلیه خود وارد گروه بندی آن شوید. طراحی وب سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار نیاز اکثر کاربران جهت خرید و فروش کالا را برطرف می نماید. طراحی وب سایت با توجه به درخواست امکانات متفاوت هست بنابراین هزینه های با توجه به امکانات وب سایت متغیر هستند.

قابلیت تفکیک آگهی ها بر اساس مکان ، کشور ، استان و شهر