در جلسه هیات مدیره بحثی در مورد ساپینتو نشد/ هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی استفاده کنند



آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: طبیعی است که درباره تیم نگرانی‌هایی داشته باشیم ولی هیچ بحثی در خصوص آقای ساپینتو در هیات مدیره مطرح نشد. بنده و آقای فتح‌الله‌زاده امروز یک جلسه بسیار خوب با ساپینتو داشتیم. هیچ مشکلی بین دوستان وجود ندارد. از ساپینتو خواستیم لیست ورودی و خروجی بدهد که هنوز به ما لیستی نداده است. 






منبع

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: ما در تلاشیم در وهله اول پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم. بدهی‌های سنگینی از گذشته باقی مانده که در تلاشیم آن‌ها را پرداخت کنیم و بخش بزرگی از آن‌ را هم پرداخت کرده‌ایم. بخش بزرگی از این بدهی‌ها ارزی است که تامین و انتقال پول کار دشواری است. با این‌حال در حال تهیه این پول هستیم تا بتوانیم طبق درخواست سرمربی تیم را تقویت کنیم. از هواداران می‌خواهم که مانند گذشته تیم را حمایت کنند و به حواشی توجه نکنند. متاسفانه شایعاتی مثل اختلاف سرمربی و مدیریت باشگاه در مجازی مطرح شده که اصلا صحت ندارد. امروز جلسه دوستانه‌ای با ساپینتو داشتیم و هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی برای لطمه زدن به تیم استفاده کنند. 

بخوانید:  مشاور استاندار در حوزه صنعت و توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب شد


|

پرویز مظلومی: در جلسه هیات مدیره بحثی در مورد ساپینتو نشد/ هواداران نگذارند که دشمنان استقلال از این حواشی  استفاده کنند

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف