دستاوردهای صنایع خلاق در نخستین رویداد «مانوین» ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از جمله اهداف برگزاری این رویداد، نگـاه نـوآورانه، آینده‌نگارانه و عدم غفلت از نیازهاى روز جامعه در عرصه‌ها و سطوح مختلف و ترویج فرهنگ نوآوری است که به کارآفرینی و خلق ثروت منجر می‌شود. این رویداد همچنین پیرو راهبرد کلان ۲ نقشه جامع علمی کشور مبنی بر کمک به گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیانی و ارائه دستاورد‌های حوزه فناوری‌های نرم و فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

آشنایی با زیست بوم حوزه نوآوری و فناوری، ایجاد فرصت عرضه دانش تولید شده، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارتباط بخش دولتی با بخش خصوصی در قالب نیاز‌های فناورانه، ایجاد نشاط و شوق در حوزه صنایع خلاق، نشر فرهنگ نوآوری و نوآوری در جامعه ایرانی-اسلامی از جمله اهداف عمومی رویداد مانوین به شمار می‌رود.

از جمله محور‌های این رویداد اختصاص فضایی برای تیم‌های استارتاپی جهت معرفی خدمات و محصولات فناوری و نوآوری است که در این بخش از مدیران، سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌ها برای بازدید از توانمندی‌های شرکت‌ها و صنایع خلاق خلاق دعوت می‌شود تا زمینه توسعه و جذب سرمایه برای تیم‌ها فراهم شود.

محور دیگر، اختصاص فضایی رویدادی برای ارائه تیم‌های استارتاپی زیست بوم صنایع خلاق در قالب کانتر و ارائه بخش PitchTech جهت معرفی محصولات و ایده‌ها که پس از ارزیابی در فضایی اشتراکی علاوه بر معرفی محصول خود به مدیران و داوران و سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان امکان تجاری سازی محصول خود را می‌یابند.

در بخش نمایشگاهی خانه‌های خلاق و مجموعه فعال صنایع نرم و فرهنگی می‌توانند از طریق سایت ثبت‌نام کنند که مهلت ثبت‌نام نیز تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ است.
انتهای پیام/

بخوانید:  شب برفی تهران



منبع

در بخش خدمات نیز خدمات و برنامه‌های متنوع ستاد در قالب سرمایه گذاری، اعطای مجوز خلاق و … ارائه می‌شود.