کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از اقدامات این سوداگر مرگ ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام عصر روز گذشته با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه  به مخفیگاه متهم  اعزام شده و عملیات دستگیری این فرد را اجرا کردند.

باباپور گفت:‌متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران داشت که با اقدام به موقع ماموران خلع‌سلاح و دستگیر شد.  

وی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد ۱۷ کیلو گرم ماده روانگردان صنعتی شیشه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهم را نیز به مقر انتظامی منتقل کردند.

انتهای پیام/



منبع

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پی انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار در زمینه توزیع مواد روانگردان در محدوده جنوب‌غرب پایتخت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

بخوانید:  مبادله کالا به کالا در مرکز تبادل کتاب