دشمن به بزرگترین جنایت قرن ادامه می‌دهد

وی افزود: هفتم اکتبر نقطه عطفی در تاریخ مساله فلسطین است زیرا با وجود تلاش کشورهای استعمارگر برای به فراموشی سپردن این مساله، هفتم اکتبر آن را به صدر رخدادهای جهانی بازگرداند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: ما در جریان مذاکرات پنج اصل را تعیین کردیم که شامل آتش بس همه جانبه، پایان جنگ، عقب نشینی کامل اشغالگران از غزه، بازگشت آوارگان و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به مردم غزه است.

هنیه در ادامه با بیان اینکه در هر توافقی باید توقف جنگ و خروج کامل ارتش (رژیم) اسرائیل از نوار غزه گنجانده شود، گفت: به دنبال توافق خوبی برای تبادل اسرا با آنها هستیم درحالیکه دشمن تاکنون حاضر نشده است ضمانت‌های واضحی در موضوع آتش‌بس بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس یکشنبه شب در سخنانی، گفت: همه نقشه‌های دشمن اسرائیلی در غزه به شکست انجامیده است.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، اسماعیل هنیه در سخنانی گفت: دشمن به بزرگترین جنایت قرن ادامه می‌دهد و دیر یا زود تقاص جنایات خود را خواهد داد.

وی همچنین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال آزادی اسرای خود و سپس آغاز مجدد جنگ علیه نوار غزه است، افزود: دشمن در خصوص خروج کامل نیروهای ارتش خود از غزه هیچ تعهدی نمی‌دهد و به جای آن، درباره استقرار مجدد نیروهای خود در نوار غزه سخن می‌گوید.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  بهره برداری از ۳۷ پروژه‌ شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه