دفاع وسط نداریم/ دو مربی به یکدیگر بدل می زدیم

وی تصریح کرد: نیمه دوم تیم ما بهتر شروع کرد ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم یک موقعیت خوب هم داشتیم، نیمه دوم بسیار خوب بود به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، تیم‌هایی که در لیگ برتر جوان هستند، از نظر هزینه کرد هر دو تیم در سطح پایینی قرار دارند.
ربیعی در ارتباط با اتفاقات پایان بازی گفت: در ابتدا این نکته را برای کمیته داوران بگویم که صحبت‌های من هیچگونه شائبه‌ای ندارد، به عنوان یک مربی صحبت می‌کنم. هفته پیش در بازی با تراکتور در کنفرانس خبری گفتم پنالتی نبود، اما بعد که فیلم را دیدم گفتم پنالتی بود. در بازی امروز می‌گویم زمین سر بود و پنالتی نبود. در اتفاقات آخر بازی می‌گویم اگر ۱۰ بازیکن را اخراج می‌کردند، ناراحت نمی‌شدم؛ اما ما دفاع وسط نداریم و این دومین بار است بازیکن ما اخراج می‌شود. ما یک بازیکن مصدوم هم داریم اگر بازیکن دیگر ما کارت می‌گرفت ناراحت نمی‌شدم. اول مربی حریف درگیری را شروع کرد. داوری عالی بود و من صحبتی نمی‌کنم.
انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد ربیعی ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن امروز ( پنجشنبه یازدهم آبان ماه بعد از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، اظهارداشت: از هواداران آلومینیوم اراک که ابتدای بازی به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. همیشه برای  مردم اراک احترام زیادی قائلم و کار کردن در اراک از افتخارات کارنامه کاری من است.
وی افزود: به دلیل خاص بودن شرایط جوی و بارندگی، هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند‌. شاید فقط من و آقای حسینی می‌دانیم که در این بازی چقدر تاکتیک و بدل بهم زدیم. به باشگاه آلومینیوم و سرمربی این تیم به خاطر تیم خوبی که دارند خدا قوت می‌گویم و همچنین به بازیکنان خودم در ذوب‌آهن، به نظرم بد بازی نکردیم. 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: یک پنالتی از دست دادیم؛ اما زمانی که فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که پنالتی نبود. آدم باید واقعیت‌ها را بگوید. زمانی از داوری نقد می‌کنیم اما به گونه ای صحبت می‌کنم که هیچ گونه محرومیت و تعلیقی نباشد. آنقدر دست و پایمان بسته است که نمی‌توانیم صحبت کنیم.

بخوانید:  گل اول سالرنیتانا به رم توسط کاستانوس+فیلم