راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم واقعی در پشتیبانی از نظام است

وی افزود: مشکل ساخت و ساز در بافت فرسوده با افزایش یک طبقه تراکم را حل کردیم و برای احیای دولتخانه صفوی اعتبار گرفته ایم و برای جابجایی مدرسه و تاسیسات این محدوده اقدام می شود.

اعلایی تصریح کرد: مشکل ساخت و ساز در شهرک اندیشه و منطقه عظیمیه نیز حل شد و مقابله با دلال بازی زمینهای شهرک های صنعتی با جدیت صورت گرفت و توانستیم ۱۶۹ هکتار از اراضی واگذار شده به کسانی که قصد سرمایه گذاری نداشتند بلکه دلال زمین بودند را فسخ کنیم که حرکت ارزشمندی است.

وی افزود: این توطئه ها هزینه زیادی برای کشور ایجاد کرد اما کید و حیله دشمنان در.حوادث اخیر نشان داد در ذهن دشمنان چه می گذرد و هدفشان فقط نظام نیست بلکه تمامیت ارضی ایران را هدف گرفته اند. 

مردم در رفراندوم حمایت از نظام شرکت کردند

photo_2023-02-11_13-21-31

استاندار قزوین در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی استان اظهارداشت: مجموعه حاکمیت در استان با وحدت و کنار هم بودن تلاش می کنند خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشند و اقدامات انجام شده در مسیر توسعه قرار دارد.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به قزوین اعتبارات خوبی تصویب شد که معادل ۱۰ سال بودجه استان است که در اختیار استان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: راه انداز اردوگاه و کمپ ماده ۱۶ برای نگهداری ۳۰۰ معتاد متجاهر و کسب رتبه نخست در اجرای طرح جهش مسکن و حل مشکلات تعاونی های مسکن از دیگر اقدامات انجام شده است.

photo_2023-02-11_13-25-38

وی بیان کرد: وقایع اخیر نشان داد که دشمنان نظام همه نیروهای خود را اعم از منافقین، غاصبان ثروت ها، سلطنت طلبان، منحرفان اخلاقی، افراد بی هویت، تجزبه طلبان و جنود الشیطان را وارد صحنه کرده و اهداف باطل خود را یکپارچه دنبال کردند تا ایران اسلامی را نابود کنند چون جمهوری اسلامی خواب دشمنان و غاصبان ثروتها را بر هم زده است.

بخوانید:  پیغام پریرا از رختکن پرسپولیس رسانه ای شد!+ سند

وی تصریح کرد: در سند دار کردن اراضی کشاوری در رده اول کشوری هستیم و اراضی باغستان بزودی سند دار و مطالعات توجیهی اقتصادی باغستان اجرایی می شود که کار ارزشمندی است.


آیا این خبر مفید بود؟

اعلایی در ادامه بیان کرد: دشمنان ملت با حوادث اخیر و حضور مردم اگر به خود بیایند می فهمند که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک جریان روشنگری داشت و اگر عاقل باشند باید ملت را درست بشناسند که همان ملت سال ۵۷ و مردم شهید سلیمانی است که در برابر همه مخالفان ایستاده و «نه» بزرگی به دعوت های مزورانه شما گفته است.

اعلایی تبدیل به احسن کردن اراضی اوقافی در استان و حل مشکل چندین ساله اراضی شهر زیاران با توافق آستان قدس را از دیگر دستاوردهای خدمت دولت در استان دانست و گفت: در کنار استان های بزرگ کشور توانستیم مجوز تبدیل منطقه مهرگان به شهر جدید را دریافت کنیم و ایجاد اولین شهرک انرژی خورشیدی در منطقه شال اجرایی شد.

استاندار قزوین تصریح کرد:‌البته این مسائل در گذشته هم وجود داشت اما با این حجم و شدت مطرح نبود ولی ملت همچنان ایستادند و این رویدادها در واقع آزمونی بزرگ برای همه کسانی شد که این نظام را دوست دارند و پیام دندان شکنی هم به دشمنان داد.

در ادامه این مراسم قطعنامه راهپیمایی قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.

استاندار قزوین یادآورشد: خالی بودن دست دشمنان بیانگر استیصال آنهاست و بدخواهان ملت، همه سرمایه ها و سرویس های اطلاعاتی و امکانات و نیروهای خود را وارد کار کردند و احمقانه به این نتیجه رسیدند تا یک عنصر خوش گذران و مفلوک و بی عرضه و خام و بی تجربه را بعنوان سردمدار خود تعیین کنند و استیصال دشمنان به گونه ای است که با این همه هزینه به جایی رسیدند که با این انتخاب که به یک جوک شبیه است ذهنیت واقعی خود را نشان دادند.

بخوانید:  هند به دنبال جایگزینی نانواوره به جای اوره در بخش کشاورزی است

photo_2023-02-11_13-20-53

وی بیان کرد: ملت ایران با همه مشکلاتی که با آن روبروست امروز بسیار باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و ما به دشمنان نصیحت می کنیم به بیراهه نروید و  قدرت ایران را در مسیر تمدن اسلامی به رسمیت بشناسید و بدانید تقابل با ملت بزرگ ایران چیزی جز شکست و افتضاح برای شما ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی روز شنبه در جمع راهپیمایان قزوین گفت: حضور پرشور امروز شما امتداد مسیر انقلاب است و دهه فجر امسال متفاوت تر از سالهای قبل و در شرایطی برگزار شد که در چند ماه گذشته توطئه های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما ملت آنرا خنثی کرد.

استاندار قزوین یادآورشد: تصمیمات کمیسیون ماده ۵ در فرآیند شفاف سازی و فساد ستیزی قرار گرفت و همه تصمیمات شفاف شده و ضمن بارگزاری در سایت های اطلاع رسانی در دسترس همه مردم است.

اعلایی یادآورشد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد ملت ایران بصیر و هوشیار است البته این هوشیاری دلیل تایید مطلق عملکرد دست اندرکاران کشور نیست بلکه هوشیاری یعنی بصیرت و تشخیص درست و دشمن شناسی است.

اعلایی یادآورشد: در زیرساختهای درمانی مشکلات زیادی داریم که خوشبختانه یک هزار میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی تصویب شد و همه مراکز درمانی بودجه دار شدند و با تکمیل آبرسانی به آبیک و انتقال آب به شرق قزوین مشکلات این بخش نیز برطرف شد.

وی گفت: آنها که موضوع رفراندوم را مطرح می کنند باید ببینند که شرکت مردم در راهپیمایی 13 آبان و 22 بهمن امسال یک رفراندوم بزرگ است که نشان می دهد مردم با تبیین حوادث اخیر همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

بخوانید:  اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ آخرین پرده برای ناایمن کردن ایران است

عالیترین مقام اجرایی استان گفت: مطالعات انتقال آب الموت رود به استان تصویب شده و آبرسانی ۹۶ روستای دارای تنش آبی بودجه دار و ایجاد بازار آب و احیای دشت قزوین نهایی شد.

انتهای پیام





photo_2023-02-11_13-21-16

photo_2023-02-11_13-21-11

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

خدمتگزار مردم هستیم

دشمنان ملت عاقل باشند و دست از کینه توزی بردارند

استاندار قزوین در ادامه اظهارداشت: تبدیل فرودگاه کشاورزی به فرودگاه باری و طرح بهسازی ایستگاه راه آهن تصویب شد و برای روکش آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر جاده روستایی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.