رسانه های منتقد نباید براحتی حذف شوند/ضرورت نظارت بر فضای مجازی

وی بیان کرد: تالار شهر قزوین سالهای طولانی است نیمه تمام مانده و برای برگزاری نمایشگاه هنری فضایی نداریم و جایی برای آموزش هنر نیست که از وزیر ارشاد انتظار مساعدت داریم.

وی بیان کرد: در فرزند آوری هنوز کاری نشده و اعتبارات آن داده نشده که انتظار پیگیری و همراهی داریم.

 





این نماینده نظارت بر فضای مجازی را خواستار شد و گفت: در رسانه برخی فقط در فضای مجازی شیطنت می کنند که باید آنها را شناسایی کنید و با حمایت از جوانان متعهد برای آموزش و استفاده از آنها اقدام کنید.

وی خواستار تامین اعتبارات مناسب برای انجمنها و موسسات هنری، موسسسات قرآنی، و اردوهای راهیان نور شد تا جهاد تبیین عملیاتی شود.


آیا این خبر مفید بود؟

فاطمه محمد بیگی در این نشست گفت: برای مولد سازی به ابزار نیازمندیم اما متاسفانه یک تالتر مناسب و کتابخانه مرکزی نداریم و زمین آن داده نمی شود.

photo_2023-02-09_18-01-01

محمد بیگی تصریح کرد: قزوین برای حکمرانی فرهنگ و هنر ظرفیت زیادی دارد و می توان پایلوت اجرای طرح های فرهنگی شود  و آماده ایم در این زمینه مشارکت کنیم.

photo_2023-02-09_18-42-56

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ نشست صمیمانه فعالان فرهنگی و هنری استان قزوین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه در سالن باغستان برگزار شد.

وی بیان کرد: چرا رسانه ای که از دولت انتقاد می کند براحتی حذف می شود و این وضعیت باید از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد مورد توجه قرار گیرد که رسانه منتقد که بدنبال اصلاح امور است حمایت شود.

بخوانید:  ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون / عمده ترین نرخ بیکاری در تحصیلات دانشگاهی است

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرانه فضای کتابخانه در استان بسیار پایین است و با این که منابع انسانی خوبی داریم اما ولی امکانات جوابگونیست و باید تقویت وتامین شود.

انتهای پیام

 محمد بیگی توجه به اقتصاد هنر برای ارتقای توان معیشتی هنرمندان را نیز خواستار شد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع