رسانه ها می توانند سرنوشت و اعتقادات یک کشور را تغییر دهند

وی بیان کرد: در قزوین یک کانال بنام جوانان مبارز علیه نظام فعالیت می کرد و می خواستند تاسیسات و لوله های گاز را منفجر کنند اما آنها را هم بخشیدیم تا هم اقتدار و هم رافت و گذشت خود را ثابت کنیم اما باید مراقب باشند این جهالت تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالان فضای مجازی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد، حسین رجبی دادستان، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، غفوری فرماندار البرز، امامقلی مدیر حوزه هنری استان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

photo_2023-07-12_21-32-51 (3)

حسین رجبی در این مراسم اظهارداشت: با درک درست از جایگاه رسانه تلاش کرده ایم بخش مهمی از اقدامات دستگاه قضایی را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانیم و در احقاق حقوق عامه کوشا باشیم.

photo_2023-07-13_00-05-49

وی بیان کرد: رسانه را قلب جامعه می دانیم که می تواند  اعتقادات را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از باورها را تقویت کرده و یا تغییر دهد.

وی بیان کرد: برای سربلندی نظام اسلامی بیش از 230 هزار شهید تقدیم کرده ایم اما با فضای مجازی کاری کردند تا برخی افراد نا آگاه روسری از سر بردارند و با شعار دروغین «زن، زندگی و آزادی» به ارزشها آسیب بزنند.

دادستان قزوین گفت: رسانه ها امروز می توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند و آنها که قدرت آن را باور نکردند آسیب دیدند.

بخوانید:  «مافیای روباه‌ها» بهار هم روی صحنه می‌رود

رجبی یادآورشد: در مقابل این همه شیطنت و نامردی و تخریب، جمهوری اسلامی کسانی که علیه نظام تبلیغ کردند را با عفو رهبری بخشید و گذشت کرد و کرامت نظام را نشان داد.


آیا این خبر مفید بود؟

رجبی اضافه کرد: کسانی که بنام زن، زندگی و آزادی به نظام توهین کردند در غفلتند و باید بدانند جمهوری اسلامی از آنچنان اقتدار و تعصبی برخوردار است که اجازه نداده یک وجب از خاک کشور با همه تهدیدات جدا شود و اگر با ناآگاهی تاریخ را نادیده بگیرند ، غفلت کرده اند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

دادستان قزوین بیان کرد: دشمنان با بهره گیری از ظرفیت رسانه در قبل از اغتشاشات روزانه 5 هزار خبر منتشر کردند و امروز روزانه یک میلیون خبر پخش می کنند ولی ما از ظرفیت رسانه استفاده نکردیم و براستی جمهوری اسلامی مقتدری مظلوم است.

دادستان قزوین اظهارداشت: فضای رسانه ای استان در مجموع خوب است اما ایراداتی هم دارد که باید اصلاح شود.

انتهای پیام

وی اظهارداشت: رسانه ها باید با تبیین واقعیت ها و بیان جنایات رژیم پهلوی و دسیسه های دشمنان از واقعیت ها پرده بردارند تا جاهلان متوجه مسائل شوند.

در ادامه از رسانه های منتخب تجلیل شد.

جمهوری اسلامی مظلوم مقتدر است

وی بیان کرد: قرار نیست به نام مطالبه گری هر مطلبی در رسانه منتشر شود و باید مراقب باشید در میدان دشمن حرکت نکنید.

photo_2023-07-12_21-28-07 (2)