شاهین پلاس با موتور و گیربکس جدید شهریورماه وارد بازار می‌شود / آریا در سه مدل دنده‌ای، اتوماتیک و هیبریدی عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد‌علی تیموری  امروز‌ در نشستی خبری امروز در پاسخ به پرسش برنا درباره برنامه سایپا برای عرضه محصولات خود با پیشرانه‌های جدید گفت: در خصوص خودرو شاهین تمرکز سایپا برای بهبود کیفیت و استانداردهای این خودرو است که این برنامه از سال گذشته با تغییرات عمده در قالب‌ها، قطعات این خودرو آغاز شده است.

تیموری در خصوص آپشن‌های خودرو آریا گفت: تریم داخلی این خودرو به کل تغییر پیدا کرده و از نظر متریال استفاده شده در کابین کاملا متفاوت با نمونه‌های معرفی شده در  نمایشگاه‌های خودرو خواهد بود. آریا قرار است با دو مدل دنده دستی و اتوماتیک ساخت کمپانی  DAE  عرضه شود و برخی از  آپشن‌‌های آن شامل هد آپ دیسپلی (HUD) و شارژر وایرلس و.. خواهد بود.


|

مدیرعامل سایپا گفت: خودرو شاهین پلاس با تریم داخلی متفاوت و پیشرانه جدید ۱۶ سوپاپ و گیربکس ۶ سرعته DAE عرضه خواهد شد و خودرو آریا نیز با موتور ۲ لیتری GDI شرکت DAE تحت لیسانس میتسوبیشی مجهز خواهد شد و در حال حاضر این خودرو با موتور جدید در چین در حال تست و کالیبره شدن است.

بخوانید:  متن کامل دعای زیبای امام حسین (ع) در روز عرفه همراه با ترجمه فارسی

وی ادامه داد: خودرو شاهین به دلیل پلتفرم و طراحی به روز می‌تواند سهم بازار بالای در بازار کسب کند و در حال حاضر پیشرانه این خودرو در تمام بخش‌ها آن تقویت و اصلاحات مهندسی انجام گرفته است.

مدیرعامل سایپا گفت: خودرو شاهین پلاس با پیشرانه جدید ۱۶ سوپاپ و گیربکس ۶ سرعته DAE عرضه خواهد شد که این پیشرانه در خط تولید مگاموتور تولید خواهد شد.





منبع