شماره 1693 راه ارتباطی استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده های استان قزوین


شماره 1693 راه ارتباطی استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده های استان قزوین

تقی پور افزود: هزینه ها طبق تعرفه تعیین شده از سوی سازمان صمت دریافت می شود و همه همکاران ما این تعرفه را رعایت می کنند و اگر خارج از این وضعیت تخلفی صورت گیرد با نظارت مستمر بازرسان به این تخلفات رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حمیدرضا تقی پور مدیرعامل شرکت امدادآباد قزوین در حاشیه آغاز طرح نوروزی در استان قزوین اظهارداشت: با اجرای طرح نوروزی همه دستگاههای خدمات رسان و امدادی با بسیج همه امکانات خود تلاش می کنند تا سفرهایی ایمن در تعطیلات نوروزی برای مردم رقم بزنند. 

photo_2023-03-15_23-20-32

photo_2023-03-15_22-43-47


وی در خصوص نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو اظهارداشت: در صورتی که رانندگان و مسافران به هر دلیلی به خدمات امداد خودرو نیاز داشتند می توانند بدون گرفتن کد فقط با شماره 1693 تماس بگیرند تا بلافاصله با اعزام خودروهای امدادی به آنها کمک رسانی شود.

وی افزود: همه ساله با اجرای طرح های تابستانی، زمستانی و نوروزی نیروهای امداد خودرو نیز در کنار سایر دستگاههای خدماتی از جمله پلیس راه، آتش نشانی، راهداری، اورژانس و هلال احمر حضور مستمر دارند و با استقرار در همه محورهای مواصلاتی آماده خدمت و کمک به رانندگان هستند.