عملیات‌های تروریستی اخیر توان و برگ نهایی نظام سلطه است

وی با تشریح رویکرد دشمن و هدف نهایی آن، اظهار داشت: با توجه به نقشه راه جمهوری اسلامی  و حرکت بر اساس این نقشه به عنوان یک قدرت تاثیرگذار بر روی مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای به نظر می‌رسد نظام سلطه به دنبال ایجاد موضوعات حاشیه‌ای برای ایران است و قصد دارد از تکمیل نقشه ایران قوی جلوگیری کند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

صدرالحسینی: عملیات‌های تروریستی اخیر توان و برگ نهایی نظام سلطه است





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

این کارشناس مسائل سیاسی مسئله کشته سازی توسط دشمنان را راه حل آنها پس از شکست در برابر جمهوری اسلامی خواند و گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی با همکاری هم هزینه هایی هنگفتی برای دامن زدن به این آشوب‌ها کردند و همچنین آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان نقشه راهی با عنوان مرگ با هزار خنجر برای ملت ایران فراهم کردند اما در آخر زمانی که موفقیتی در این مسیر برایشان میسر نشد سعی و تلاششان این بود که موضوع کشته سازی در داخل ایران را در قالب و چارچوب گسترش اغتشاشات به شهرهای کوچکتر فراهم کنند.

بخوانید:  قابلیت جدید حسگری که زبان اشاره را به صدا ترجمه می کند
سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: یکی از مسائل مهمی که در طول دوماه آشوب و اغتشاش در داخل ایران متوجه آن می‌شویم به بن بست رسیدن نظام سلطه به مفهوم مسلط آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در مسائل منطقه و بین‌المللی است.


وی با تشریح چند مورد از تلاش ‌های دشمنان در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: این اقدامات تروریستی اخیر در داخل کشور نشان دهنده این است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال افرایش تنش در داخل ایران هستند که در این راستا ما شاهد ارسال اسلحه تا مرز جمهوری اسلامی و بیمه کردن آنها توسط موسسات سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه هستیم.


|

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود گفت: با نگاهی به عملکرد سه قلوی تروریست منوتو، بی بی سی و اینترنشنال واقعیت امر این است که امروز در کنار تروریست نظامی و داعشی که در کشور به وجود آوردند این رسانه‌ها نیز همزمان برای تشدید و افزایش خشونت در چارچوب آموزش ساخت سلاح، بستن راه‌ها و مقابله با ماموران امنیتی تلاش می‌کنند و امروز در حقیقت با عنوان عوامل مهم  و ارکان اصلی تروریست به شمار می‌روند.

بخوانید:  مسائل عربستان و یمن فاکتور کندکننده تحولات منطقه است/ چین می‎‌داند ایران در مناسبات انرژی تحت تاثیر هیچ قدرت سومی نیست