امیدوارم تیم ملی ایران بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشد/ بازگشت کی‌روش به سود فوتبال ما شد

جواد الله وردی در گفت‌وگو با برنا





منبع

الله وردی در خصوص شرایط مدافعان چپ حال حاضر تیم ملی خاطرنشان کرد: ایران در سمت چپ بازیکنان خوبی دارد ولی من اگر به جای کی روش بودم  از احسان حاج صفی به عنوان دفاع چپ استفاده می کردم چراکه او بازیکن باتجربه ای است و فکر می‌کنم اگر کادر فنی از او در دفاع چپ به کار بگیرد، ضرر نمی کند.

بخوانید:  آغاز ثبت نام جاماندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو از دوشنبه

وی در ادامه افزود: در این مسیر ما گل های خودرویی  داشتیم که توانستند در بین بازیکنان ایران شرایط خاصی را برای فوتبال ما رقم بزنند. چهره های مانند علی دایی از اردبیل، مهدی طارمی از بوشهر و علیرضا جهانبخش از گیلان و چند چهره انگشت شمار دیگر توانستند در فوتبال ما اعتبار ویژه ای محسوب شوند.

جواد الله وردی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای فوتبال ایران اظهار داشت: در این دوره با توجه به شرایط خاص فدراسیون، انتخابات فدراسیون، تعویض مربی و خیلی مسائل دیگر شرایط عادی و طبیعی در فوتبال ایران نداشتیم. فوتبال ما سالهاست با سازماندهی لازم و حرفه ای فاصله  زیادی دارد و به نوعی از قافله فوتبال دنیا عقب مانده ایم، این موضوع در زمینه مدیریت مربیگری و بازیکنان نیز صدق می کند.


|

امیدوارم تیم ملی ایران بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشد/ بازگشت کی‌روش به سود فوتبال ما شد

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف