فدراسیون‌ها باید به تقدیر از منش پهلوانی بین ورزشکاران بپردازند

سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: ما چند موضوع مهم در پیش داریم. یکی از آن موضوعات مساله کمیته‌های فرهنگی هیات‌های ورزشی است که بزرگترین شبکه فرهنگی کشور را تشکیل خواهند داد. درواقع بعد از ساماندهی کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌ها، کمیته‌های فرهنگی هیات‌ها که ۱۴ هزار مورد در سطح کشور هستند را باید ساماندهی کنیم. اگر همه این هیات‌ها مسوول فرهنگی داشته باشند شاهد شکوفای فرهنگ ورزش از پایه تا قهرمانی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین، علی احدی در مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پارآسیایی گفت: فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و پارالمپیک در مباحث فرهنگی سرآمد و پیشتاز بوده‌اند و مردم ما همیشه خاطرات خوبی از صحنه های قهرمانی و پهلوانی این حوزه داشته‌اند. به همین دلیل از برگزاری چنین مراسم‌هایی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: به دلیل حماسه بزرگی که در هانگژو رقم خورد؛ چه در زمینه قهرمانی و چه پهلوانی یک مراسم در نظر گرفته شده بود که برگزار شد. حتما باید فدراسیون‌ها در موضوعات پهلوانی تقدیر انجام دهند. امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و تمجید از منش پهلوانی در راس امور قرار گیرد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  کیفیت هوای تهران در آخرین پنجشنبه فروردین ماه