فعالان هیئت سوارکاری استان قزوین تجلیل شدند

۰۰۰۰۰۰



منبع

انتهای پیام

سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین یادآورشد: تعداد سوارکاران این رشته برای اولین بار از ۶۷ نفر به ۷۰۵ نفر در دوره مدیریت جدید رسیده است که این روند همچنان می تواند بهتر شود.

بهزاد درویشی در این مراسم اظهارداشت: در آخرین جلسه هیئت سوارکاری در سال ۱۴۰۲ فرصت را مغتنم دانستیم تا از فعالان و قهرمانان این رشته تجلیل کنیم.

در این مراسم که بهزاد درویشی سرپرست هیئت سوارکاری و جمعی از قهرمانان، مربیان، باشگاه داران، مسئولان کمیته های فعال هیئت سوارکاری استان حضور داشتند از ۵۵ نفر از فعالان این رشته تجلیل شد.

درویشی تصریح کرد: در چند ماه اخیر یک سری کارها انجام شده و حتما نواقص و اشکالاتی هم هم داشته ایم اما سعی شد روندی پیش گرفته شود تا شاهد ارتقای این رشته ورزشی باشیم.

درویشی اظهارداشت: در هفته آینده آگهی ثبت نام برای نامزدی هیئت سوارکاری در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود تا همه مطلع باشند و ورود کنند.

وی اظهارداشت: در ۲۴ اسفند ماه تکلیف فدراسیون مشخص خواهد شد تا انتخابات خوبی برگزار شود.

درویشی اظهارداشت: امسال بیش از ۹ دوره مسابقه شامل سه دوره استقامت و ۷ دوره پرش و اولین دوره مسابقات بانوان هم برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از فعالان سوارکاری دوشنبه شب در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

وی گفت: در ابتدای پذیرش این مسئولیت شعار خود را تغییر و تحول در این رشته اعلام کردیم و تلاش شد در این مدت تاثیرگذار باشیم تا رکود گذشته جبران شود.

بخوانید:  پرداخت هزینه درمان ۴۸۰ بیمارصعب العلاج لرستانی توسط بیمه سلامت

سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین اظهارداشت: با همکاری فعالان و پیش کسوتان این عرصه روند سوارکاری استان رو به پیشرفت بوده و سیر صعودی داشتیم و با برگزاری انتخابات که در دستور کار است امیدواریم این روند با حضور نامزدهای توانمند و دلسوز شتاب گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه آموزشی اولین دوره مربیگری درجه سه برگزار شد و یک تفاهم نامه خوب با یکی از شرکت های دامپزشکی امضا شده که می توانیم در اولین بیمارستان اسب غزال خدمات مناسبی به صاحبان اسب ارائه کنیم.

درویشی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار برنا هم اظهارداشت: در استان تعداد مراکز پرورش اسب از ۳۰ مجموعه فراتر رفته و دو باشگاه دوران در قزوین ومجموعه برهان در تاکستان در زمره باشگاههای مطرح کشور از نظر فنی و ساختاری است که می توان مسابقات بین المللی را در آن برگزار کرد.

درویشی اضافه کرد: قبل از پایان سال یک دوره آموزشی رشته «درساژ» را برنامه ریزی کرده ایم و از شما فعالان و پیش کسوتان و باشگاه داران این رشته انتظار داریم همت بیشری  کنند تا کلاسها با حضور افراد بیشتری برگزار شود.

وی گفت: در برگزاری مسابقات اتفاق خوبی رخ داده که شاید سابقه ندارد و از نظر تعداد و کیفیت و شرایط برگزاری وضعیت بسیار مطلوبی در این رشته ایجاد شده و بویژه با پخش مستقیم رقابت ها از سیمای مرکز قزوین و انتشار خبرها در خبرگزاری رسمی استان شاهد پویایی این رشته هستیم.

وی گفت: این اعلام را بهترین فرصت برای حضور نامزدهای حضور در ریاست هیئت سوارکاری می دانیم و امیدواریم همه کسانی که در این عرصه علاقه و توانمندی دارند وارد شوند و به پویایی این رشته کمک کنند.

بخوانید:  تیم هندبال استقلال قزوین با اقتدار به لیگ یک کشور صعود کرد

در ادامه از ۵۵ نفر از قهرمانان، مربیان، باشگاه داران، مسئولان کمیته های فعال و پیش کسوتان و فعالان هیئت سوارکاری استان تجلیل شد.

درویشی اضافه کرد: مسابقات بانوان برای اولین بار در استان برگزار شد و کادر هیئت ساماندهی شد و شاهد افتتاح بیمارستان اولین دامپزشکی اسب در استان بودیم و با یک شرکت صنعتی هم توافق کردیم تا آموزش های دامپزشکی رایگان ارائه شود.

وی بیان کرد: جذب کمک های نقدی خوبی در این دوران داشتیم و توانستیم ۵ برابر بخش دولتی از مساعدت فعالان بخش خصوصی استفاده کنیم و مسابقات را در شرایط بهتری برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در استان ۷۰۰ سوارکار ساماتدهی شده در همه رده ها بیمه شده اند و بانوان نیز از این رشته استقبال بیشتری کرده اند.