ماموران اورژانس بال در می‌آورند؟!

منطقه دریاچه (Lake District) که پرواز آزمایشی در آنجا انجام شد، هر چند برای کوهنورد‌ها بسیار جالب است، اما برای ماموریت‌های امدادی کادر درمانی و بهیاران بسیار چالش‌برانگیز است.

این اولین مورد آزمایش لباس پرواز در جهان توسط کادر درمان پیش از رسیدن بالگرد‌های امدادی به صحنه است. هدف نهایی این کار کاهش زمان رسیدن کادر درمانی به بیماران به جای انتقال آن‌ها به بیمارستان است.


لباس پرواز که توسط ریچارد براونینگ مخترع شاغل در شرکت گراویتی تولید شده است، می‌تواند به سرعت خیره‌کننده تا حد ۸۵ مایل در ساعت در ارتفاع بیش از ۱۲ هزار فوت (حدود ۳.۵ کیلومتر) در هوا برسد.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

این پرواز بخشی از آزمایش فناوری لباس جت (Jet Suit) بود که با هدف امدادرسانی سریع کادر درمان در مناطق دوردست و صعب العبور با استفاده از این لباس پرنده اجرا شد.

انتهای پیام/





خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ ۲ بهیار پزشکی شجاع در میان وزش باد‌هایی با سرعت بیش از ۳۰ مایل در ساعت و باران شدید با استفاده از کوله‌پشتی جت به سمت بالا پرواز کردند، این نقطه عطفی برای سرویس آمبولانس هوایی انگلیس (GNAAS) است چرا که این اولین بار است که اعضای تیم پزشکی این سازمان موفق شدند با لباس جت به سمت بالای منطقه‌ای شیب‌دار پرواز کنند.

بخوانید:  شوخی معاون‌اول رئیس‌جمهور با رئیس اتحادیه طلا


|