مجریان و ناظران برای آزمون بزرگ انتخابات در فارس آماده هستند


آیا این خبر مفید بود؟

وی با بیان اینکه همه باید تابع قانون و پایبند به آن باشیم اظهار داشت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی دهیم.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در حوزه امنیت هم وظیفه داریم به عنوان مجریان انتخابات تدابیری را با استفاده از تمام ظرفیت ها اتخاذ کنیم تا به رغم وجود چالش های احتمالی شاهد برگزاری انتخاباتی امن و سالم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل قزل سفلی در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت فارس در شیراز افزود : ما به عنوان مجموعه وزارت کشور وظیفه داریم که با هدایت افکار عمومی و استفاده از همه ظرفیت ها زمینه حضور گسترده مردم و در ادامه صیانت از آرای آنها را فراهم کنیم.

انتهای پیام 


قزل سلفی : مجریان و ناظران برای آزمون بزرگ انتخابات در فارس آماده هستند


سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.

قزل سفلی افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.

بخوانید:  جشن روزه اولی ها

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


|