مجموعه کامل ردیف موسیقی ایران منتشر ‌شد

انتهای پیام//





در این اثر موسیقایی که استاد «‌یعقوب انوش» طی ۵۰ سال تحقیق موسیقایی و نوازندگی ویلن؛ آن را در دو سال مداوم در استودیو «راگا» خلق کرده است، «کوروش انوش» به‌عنوان تهیه‌کننده، نشر و پخش «جوان» ناشر اثر، «محمد انوش» نوازنده تنبک، «محبوبه تفضلی» گوینده، «رخساره اخوت» عکاس، «بهزاد حاجی بیک‌لو» گرافیک و «منصور جهانی» مشاور رسانه‌ای حضور دارند.


مجموعه کامل ردیف موسیقی ایران منتشر ‌شد

علاقمندان به موسیقی از طریق آدرس اینترنتی فروشگاه «لورکا» به نشانیhttp://www.lorcastore.ir به صورت آنلاین می‌توانند نسبت به خرید این اثر هنری فاخر اقدام کنند.





منبع

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ آلبوم «آوای دوست» مجموعه کامل ردیف موسیقی اصیل ایرانی به روایت استاد «‌یعقوب انوش» در هفت دستگاه با ساز ویلن و به تهیه‌کنندگی «کوروش انوش» خواننده ایرانی و بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس منتشر ‌شد و کمپانی جهانی «سویسا» در کشور سوئیس، این اثر موسیقایی را انتخاب و مورد حمایت خود قرار داد.

«آوای دوست»، شامل نواختن کامل ردیف موسیقی اصیل ایرانی و ضربی‌ها، حاصل طبع روان و ذوق سرشار استاد «‌یعقوب انوش» در نواختن و نوازش یکی از پیچیده‌ترین سازهای جهان است.

از نکات قابل توجه در این آلبوم، شنیدن صدای زنده‌یاد استاد «بهمن بوستان» پژوهشگر موسیقی ایرانی و ادبیات فارسی؛ در ابتدای سی.دی اول است که چند بیت شعر را در ستایش موسیقی با صدای دلنیشن خود قرائت می‌کند.

بخوانید:  ایران برای جنگ اوکراین هیچ موشکی به روسیه نداده است


|