مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» با نویسندگی و تصویرگری ناهید عسگری برگرفته از مثنوی معنوی مولانا از سوی انتشارات کانون پرورش فکری همزمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد.



آیا این خبر مفید بود؟

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

داستان این سه جلد کتاب درباره خرگوش‌ها و موش‌های بامزه‌ای است که در سرزمین گوش گوشی‌ها زندگی می‌کنند و ماجراهای جالبی برایشان پیش می‌آید.

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی، راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.


علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را که زهره پریرخ دبیری آن را بر عهده داشته است، از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» در سه جلد برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) منتشر شده است.

بخوانید:  برگزاری ۴۲ برنامه محوری در قالب ۴۲۰۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی
مجموعه «گوش گوشی‌ها» با جلد اول ۳۲ صفحه، جلد دوم ۲۸ صفحه و جلد سوم ۳۲ صفحه هر کدام به قیمت ۳۶هزار تومان و با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه در قطع خشتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است.

انتهای پیام/

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.





منبع

معرفی کتاب؛