نشاط و پویایی برخواسته از ورزش در استان قزوین دو چندان شده است

استاندار قزوین بیان کرد: تلاش می کنیم امکانات مناسبی را جذب کنیم و با زمینه سازی موثر بهره وری بیشتری در میادین ورزش بدست آید و رشد ورزشکاران شکل بگیرد.

وی گفت: در مجموعه مدیریتی استان تلاش می کنیم تاسیسات و امکانات ورزشی بیشتر شود و همه توان خود را بکار خواهیم گرفت تا زیرساختهای بهتری در عرصه ورزش مهیا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان اعزامی به بازی های آسیایی و پاراسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدال آوران اعزامی به مسابقات آسیایی و پارآسیایی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

وی افزود: نشاط برخواسته از پویایی جسم و جان امروز در عرصه ورزش استان قزوین برجسته و شاخص شده و ما هم می کوشیم حامی ورزشکاران باشیم و بر اساس امکانات و در حد توان حتما کمک کنیم تا موفقیت ها بیشتر شود.

اعلایی بیان کرد: استان قزوین در عرصه های دانش، تولید، فرهنگ و هنر حرف زیادی برای گفتن دارد و جوانان وررزشکار استان هم با حمایت همین مردم  اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند و افتخار آفرین شده اند.

استاندار قزوین تصریح کرد: با همه کمبودها و تازه کار بودن داریم تیم داری در لیگ برتر را تجربه می کنیم و در شرایطی که با منفی سه امتیاز تیم شمس آذر بازیهای خود را آغاز کرد اما امروز به پشتوانه همین هواداران در مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند و مردم را راضی کرده است.

بخوانید:  مبارزه با مواد مخدر سرمایه گذاری برای سلامت فرزندان ایران است

انتهای پیام



منبع

اعلایی خطاب به مدال آوران بازی های آسیایی و پاراسیایی گفت: از شما انتظار داریم فوتبال قزوین را که به لیگ برتر صعود کرده جدی بگیرید و به عنوان قهرمانان سایر رشته ها با مصاحبه و نوشتن مطلب در فضای مجازی از شمس آذر حمایت کنید تا نشاط بیشتری در استان دیده شود زیرا فوتبال امروز یک نماد است و باید نمادهای ورزش استان تلالو و درخشش بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد و به آرامش مردم کمک کند.

در ادامه این مراسم از 17 تن از ورزشکاران، مربیان و داوران مدال آور و اعزامی به مسابقات آسیایی و راسیایی 2022 هانگژو تجلیل شد.

استاندار قزوین اظهارداشت: برخی رشته ها مانند سنگ‌ نوردی با کمترین توجه بیشترین دستاورد را داشته و خانواده علیپور با کسب مدال های رنگارنگ توانسته اند افتخار بیافرینند که برای ما ارزشمند است و حتما برای تکمیل سالن  سنگ نوردی اقدام خواهیم کرد.

محمد مهدی اعلایی در این مراسم اظهارداشت: خوشحالیم خط ممتد افتخارآفرینی ورزشکاران استان همچنان تداوم یافته و نام ورزشکاران این خطه در تاریخ ورزش آسیا و المپیک جاودانه شده است.

وی بیان کرد: در ورزش فوتبال در هر بازی بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر دور هم جمع می شوند و تیمشان را حمایت می کنند و این شور و نشاط سرمایه بزرگی است که نصیب استان شده است و باید آن را قدر بدانیم و حفظ کنیم.

اعلایی گفت: جمعیت ۱.۵ میلیون نفری استان تایید می کنند که با تلاش فعالان ورزش استان یک نشاط و همگرایی خوبی در ورزش شکل گرفته که نمونه اش همین ورزشکارانی بودند که به مسابقات آسیایی اعزام شدند و مردم با علاقه و اشتیاق پیگیر مسابقات شما بودند و هر ورزشکاری مدال می گرفت مدیرکل ورزش تبریک می گفت و اطلاع رسانی می کرد.

بخوانید:  بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از بازارچه صنایع دستی آبادان