نمایش پرسپولیس در اصفهان مانند دهه 60 بود/ سرخ‌پوشان امتیازات از دست رفته را جبران کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی در اصفهان ما را یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت.

عباس کارگر: نمایش پرسپولیس در اصفهان مانند دهه 60 بود/ سرخ‌پوشان امتیازات از دست رفته را جبران کنند پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت تیم در اصفهان افزود: پس از بازی پر حرف و حدیث برابر هوادار که متاسفانه با شکست پرسپولیس همراه شد به نظر می رسد تیم تلنگری خورده بود و همه اعضای تیم اتفاقات و شرایط بد آن دیدار را به دست فراموشی سپرده بودند و با روحیه ای خوب در اصفهان به میدان رفتند و موفق شدند حریف قدرتمند خود را حذف کنند. در این دیدار خط میانی پرسپولیس واقعا عالی بازی کرد و این مساله کمک زیادی کرد تا نقاط قوت سپاهان را از کار بیاندازند.

بخوانید:  شمشیربازی اسیر حواشی خود ساخته! / لطفا مهره سوزی نکنید

وی خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس با تکرار نمایش در اصفهان می تواند در تمام بازی های باقی مانده در لیگ برتر به پیروزی برسد و فاصله اش تا صدر جدول را از بین ببرد. 


خبرنگار: سمیه قدیری

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار از نظر فنی فوق العاده بود و جدا از نتیجه خوبی که به دست آورد از لحاظ فوتبالی نیز نمایش دیدنی را ارائه کرد. همه ما دوست داریم همواره پرسپولیس را در این شرایط ببینیم. فوتبال برد و باخت دارد اما ما دوست داریم حتی در روزی که تیم مان نتیجه نمی گیرد از نظر فنی موفق باشد و زیبا بازی کند.

عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نمایش خوب تیم پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان در جام حذفی اظهار داشت: این پرسپولیس همان پرسپولیسی است که همه هواداران و پیشکسوتان دوست دارند و دیدن نمایش اخیر تیم در اصفهان همه ما را خوشحال کرد. این نمایش به  نوعی ما را به یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت.