وجود 900 هنرستان در کشور/ مدارس غیر دولتی در استان های کم برخوردار عام المنفعه است

انتهای پیام/


وی در باره نصیب آموزشی  از طریق این سازمان عنوان کرد:  معمولا در مناطق کم برخوردارمدارس غیر دولتی داریم ولی عام المنفعه هستند و تحصیل در این مدارس شهریه ای نیست. ما در استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان و هرمزگان موسسه ای به نام راه ایمان داریم ؛ 72 مدرسه زیر نظر این موسسه در مناطق محروم داریم که در سالجاری تعداد این مدارس افزایش می یابد. در این مدارس به صورت رایگان در مناطق محروم  و با هزینه موسسین این مرکز مدارس مدیریت می شود، البته  از این مدارس در مناطق مختلف کشور داریم.

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

وجود 900 هنرستان در کشور/ مدارس غیر دولتی در استان های کم برخوردار عام المنفعه است





منبع


|

 احمد محمود زاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره افزایش تعداد مدارس هیئت امنایی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هنوز برنامه خاصی در خصوص افزایش مدارس هیات امنایی نداریم؛ تاکید بر کیفیت مدارس دولتی است که در حوزه های دیگر اتفاق می افتد . حوزه هایی که ما روی آن کار می کنیم کیفیت بخشی مدارس غیر دولتی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما بنا به دیدگاه مقام معظم رهبری که به توسعه فنی و حرفه ای و رویکرد برنامه های آموزش و پرورش به موسساتی مثل راهیان کوثر که حقوقی هستندو توان توسعه ندارند، کمک کنیم و چون این کار پرهزینه است باید به دست موسسین انجام بپذیرد.


آیا این خبر مفید بود؟