ورزش و جوانان یکی از مجموعه‌های بسیار مهم در امر به معروف و نهی از منکر است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه این نشست گفت : امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

ورزش و جوانان یکی از مجموعه‌های بسیار مهم در امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی افزود : شوراهای امر به معروف و نهی منکر نیز در بسیاری از ادارات و همه نهادهای دولتی و مردمی در حال شکل‌گیری است،تلاش ما این است که ضمن تشکیل  شورای امربه معروف و نهی از منکر ادارات، آموزش‌های لازم را ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت شئونات اسلامی در مسابقات ورزشی استان مرکزی مورد تأکید است.


معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد : ورزشکاران استان مرکزی در زمان‌های مختلف همیشه حامی انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده‌اند و همچنین در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر پیشرو هستند.

فرخی اضافه کرد : برای افرادی که دغدغه مند هستند با حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر گواهی صادر می شود  تا از  مسئولین  مرتبط در همین راستا مطالبه کنند.

وی افزود: امیدواریم با راه‌اندازی و تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در هیات‌های ورزشی بستری برای تقویت فعالیت‌ها در این عرصه فراهم شود.

بخوانید:  پرچمدار جدید شیائومی با چه ویژگی‌هایی به بازار می‌آید؟





منبع

سید مسیح قائم مقامی ، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست با بیان اینکه ورزش بهترین معروف است، گفت: شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر در هیات‌های ورزشی استان مرکزی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به حساسیت‌های کار اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فعالیت‌های قشر جوانان بر حمایت از برنامه‌های ورزشی برای جذب جوانان به ورزش تأکید کرد و گفت: امیدآفرینی در قشر جوانان و ورزشکاران از اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان است.


|