پس از پایان جام جهانی حس کردم دنیا به آخر رسید



مهدی شیرمحمدی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درمورد عملکرد فوتبال ساحلی در سال ۱۴۰۲ گفت: سالی که گذشت، برای من و تیم ملی فوتبال ساحلی، سال خوبی بود. ۱۴۰۲ با قهرمانی در آسیا شروع شد و با سومی در جهان، که یکی از ویژه‌ترین مقام‌های یک تیم ملی برای کشور است به پایان رسید و برای ما بسیار شیرین بود.

وی در پاسخ به سوال “سالی که گذشت را چطور توصیف می‌کنید؟ “عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ را در سه کلمه توصیف می‌کنم؛ موفقیت، دیده شدن و برند شدن. بسیاری از مردم ایران و رسانه‌ها با حمایتشان باعث شدند یک برند شویم.

مدافع تیم ملی در ارتباط با پاداش واریزی برای کسب مقام سوم در جهان تصریح کرد: درمورد پاداش‌ها چیزی نمی‌توان گفت. انتظار داریم عزیزانی که قول دادند برای این مقام که باعث افتخار شد، پاداش بدهند، به وعده خود جامه عمل بپوشانند. باید یک پاداش خوب که درخور شان ملی پوشان است واریز شود. چیزی که با گفته شده بود، در حد حواله خودرو داخلی، پاداش مالی ویژه و نامه اشتغال به کار بود. چیز‌هایی که برای پاداش مقام جهانی تصویب شده است. با انجام این کار، این ورزش دیده و باعث اشتیاق جوانان برای ورود به فوتبال ساحلی می‌شود. پاداش باید طوری باشد که مقابل حرف و حدیث‌ها بتوان ایستاد.

شیرمحمدی درخصوص اختلاف میان فوتبال ساحلی و چمنی خاطرنشان کرد: همه مردم می‌دانند که اختلاف پاداش‌ها میان فوتبال ساحلی و چمنی، بسیار زیاد است. حرف من و بچه‌های ساحلی این نیست که باید فوتبال ساحلی و فوتبال چمنی یکی باشد، چون فوتبال چمنی ویترین یک کشور است اما تمام ورزشکاران در تمام رشته‌ها که افتخارآفرینی می‌کنند، چشم به قدردانی مسئولان دارند. امیدوارم مسئولان بدانند سومی در جهان، دست کمی از قهرمانی در جهان ندارد. ما زیاده خواه نیستیم، خوب خواهیم. به اندازه خوب بودن خودمان به ما پاداش دهید.

بخوانید:  ۵ عامل در سفیدی موی سر + اینفوگرافی

وی درمورد بدترین اتفاق ورزشی سال گذشته به برنا گفت: بدترین اتفاق ورزشی ۱۴۰۲، باخت تیم ملی فوتبال ساحلی به برزیل در ثانیه‌های پایانی بود که نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم. پس از پایان جام جهانی فوتبال ساحلی، فکر می‌کردم دنیا به آخر رسیده است و برای شروع لیگ ایران شور و اشتیاقی نداشتم. پیش از آن تمام فکر و ذکر ما تمرین برای حضور در جام جهانی بود.

مدافع تیم ملی در پایان آرزوی خود در سال جدید را اینگونه توصیف کرد: کمتر از ۲ سال دیگر جام جهانی، مسابقات بین قاره‌ای، آسیایی و المپیک را در پیش داریم و آرزو می‌کنم با کمک مسئولان، روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و در جام جهانی بعدی، قهرمانی را به مردم ایران هدیه دهیم.

انتهای پیام/



منبع