چشم روشنی برای سریال پایتخت

 

جالب اینکه هومن حاجی عبداللهی بازیگر سریال پایتخت نیز با انتشار عکسی در پیج شخصی اش اختلافات خانوادگی پایتخت را تکذیب کرد. 

گویا هنوز سریال پایتخت طرفداران خودش را دارد !

  پیمان جبلی رئیس صداوسیما پیرامون تعطیلی سریال پایتخت گفت: قبلا در مورد پایتخت صحبت کرده‌ام. عوامل سریال «پایتخت» بین خودشان اختلاف نظر دارند

در حالیکه مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک و پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما از بسته شدن پرونده سریال پایتخت خبر میدادند و اتفاقاتی چون اختلاف نظر عوامل را در این مسئله دخیل قلمداد میکردند اما روز گذشته خبری به نقل رییس مرکز سیما فیلم دست به دست شد که جای امیدواری دارد خانواده پایتخت دوباره دور هم جمع شوند.

رئیس مرکز سیمافیلم با تاکید بر اینکه پرونده «پایتخت» در تلویزیون بسته نشده است، خاطرنشان کرد: «با رفع ایرادها و اشکلاتِ فصل قبل، این سریال حفظ خواهد شد.»

مهدی نقویان ـ رییس مرکز سیمافیلم ـ درباره مطالبی که مبنی بر اختلافات پیش آمده در بین عوامل سریال «پایتخت» عنوان شده است، به ایسنا گفت: «طبیعتا در مسیر تولیدات رسانه ممکن است گاه اختلافاتی در بین عوامل و سازندگان حادث شود که سریال «پایتخت» هم از این موضوع مستثنی نبوده اما باز کردن آن و اشاره به جزییات به صلاح این سریال محبوب در آن زمان نبوده و مدنظر رسانه‌ی ملی هم نیست، بلکه هدف مدیران سیما همواره تسهیل و رفع مشکلات این چینی در پروژه‌ها است.» نقویان با بیان اینکه سریال «پایتخت» جزو تولیدات شاخص رسانه ملی بوده است، تصریح کرد: پرونده «پایتخت» در تلویزیون بسته نیست و با رفع ایرادها و اشکالات فصل قبل، این سریال که متعلق به سازمان صداوسیما و برای مردم است، حفظ خواهد شد.

 تاکنون شش فصل از سریال «پایتخت» از تلویزیون پخش شده است. آخرین فصل این مجموعه در نوروز ۹۹ و در قالب ۱۵ قسمت روی آنتن رفت.

بخوانید:  آغاز واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یکسال در استان های جنوبی

– شخصیت های جذاب

هفته گذشته «مهدی فرجی» از مدیران سابق صدا و سیما و ناظر صدا و سیما در تولید «پایتخت» از احتمال بسته شدن پرونده ساخت سریال «پایتخت» خبر داده بود و گفته بود: «در مورد سریال «پایتخت» باید بگویم که بعید می‌دانم فصل جدیدی از آن تولید شود. چون یک مقداری کار سخت شده، آدم‌ها از هم جدا شدند و دور افتادند و درگیرِ کارهای دیگر شدند. اینکه دوباره بتوان در یک زمان و شرایطی خاص آنها را دورهم جمع کرد، کار ساخته شود کار سخت شده است. اگرچه من خودم خیلی امیدوارم، دعا می کنم که ان‌شاءالله یک روزی ما «پایتخت ۷» را بسازیم.»

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

بازخورد مفصل در شبکه های اجتماعی و دیالوگ ها و ویدئوهایی که از شخصیت های این سریال تلویزیونی پرطرفدار دست به دست می شود نشان از این دارد که تلویزیون می تواند روی پتانسیل این مجموعه تلویزیونی در روزگار رقابت با پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی حساب ویژه باز کند. 

 





اینکه هنوز سریال پایتخت روی میز مدیران است و اینکه هنوز این مجموعه و شخصیت هایش نقل محافل هستند نشان از این دارد که این پرونده قابل بازگشایی است. 

– روابط قابل باور 

او متذکر شد: صداوسیما تصمیمی مبنی بر جمع کردن این مجموعه نداشته و ندارد.

مدیر اسبق شبکه یک چه می گوید؟

– داستان های به روز 

– برش های نزدیک به زندگی

 

پیمان جبلی  رئیس صداوسیما پیرامون تعطیلی سریال پایتخت گفت: قبلا در مورد پایتخت صحبت کرده‌ام. عوامل سریال «پایتخت» بین خودشان اختلاف نظر دارند

بخوانید:  کنسرت معین زندی در جشنواره موسیقی فجر + ویدئو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ چه ویژگی هایی باعث می شود که یک سریال تلویزیونی مدتها ذهن مخاطبش را درگیر کند و سالها در ذهن مدیران تلویزیونی و طرفداران سریال بماند ؟

دلیل ساخته نشدن سریال پایتخت مشخص شد


آیا این خبر مفید بود؟

و نکات دیگری چون بازی های دوست داشتنی و کارگردانی قابل قبول باعث شد سریال پایتخت در میان مخاطب جای خود را ماندگار کند و خوشبختانه یا متاسفانه رقبا نتوانستند در قواره های پایتخت اتفاق ویژه ای را رقم بزنند. 

– روایت ساده